22/10/2025
🔴 Όχι στον υποβιβασμό του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας – Αναγκαία η ενίσχυση του!
Το Νοσοκομείο Κυπαρισσίας αποτελεί θεμελιώδη πυλώνα του δημόσιου συστήματος υγείας στη Δυτική Μεσσηνία.
Εξυπηρετεί μια μεγάλη, απομακρυσμένη περιοχή με δεκάδες χιλιάδες κατοίκους και επισκέπτες, ιδιαίτερα το καλοκαίρι.
❗Αντί όμως για ενίσχυση, σχεδιάζεται – στο πλαίσιο της λεγόμενης «αναδιάρθρωσης του υγειονομικού χάρτη» – ο διοικητικός υποβιβασμός του και στη συνέχεια η μετατροπή του σε Κέντρο Υγείας.
Μια τέτοια εξέλιξη θα οδηγήσει σε σοβαρή αποδυνάμωση της υγειονομικής κάλυψης της Δυτικής Μεσσηνίας και θα θέσει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.
Η δημόσια υγεία δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται με λογιστικά κριτήρια αλλά με γνώμονα την προστασία και την αξιοπρέπεια του πολίτη.
👉 Η παράταξη «Πρώτα η Πελοπόννησος» προτείνει:
1️⃣ Ενίσχυση του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας με σύγχρονο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό.
2️⃣ Άμεση λειτουργία του αξονικού τομογράφου, πρόταση που είχα ήδη διατυπώσει από το 2023, ώστε να αποφεύγονται επικίνδυνες και χρονοβόρες διακομιδές προς το Νοσοκομείο Καλαμάτας για τη διάγνωση σοβαρών περιστατικών όπως εγκεφαλικά επεισόδια, τραύματα ή πνευμονικές εμβολές.
3️⃣ Προσλήψεις μόνιμου ιατρικού, νοσηλευτικού και παραϊατρικού προσωπικού.
4️⃣ Επικαιροποίηση του οργανισμού λειτουργίας, προσαρμοσμένου στις σύγχρονες ανάγκες.
Η ενίσχυση και αναβάθμιση του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας αποτελεί προϋπόθεση για:
✅ ισότιμη πρόσβαση όλων στην υγεία,
✅ αποσυμφόρηση του Νοσοκομείου Καλαμάτας,
✅ διατήρηση ζωής και δραστηριότητας στη Δυτική Μεσσηνία.
✍️ Μανώλης Μάκαρης
Επικεφαλής Περιφερειακής Παράταξης «Πρώτα η Πελοπόννησος»
Μέλος Δ.Σ. Νοσοκομείου Μεσσηνίας