14/04/2026
Απαράδεκτος βανδαλισμός στα γραφεία της ΔΗΜΤΟ Νέας Δημοκρατίας Καλαμάτας
Καταγγέλλουμε με τον πιο κατηγορηματικό και απερίφραστο τρόπο τον βανδαλισμό των εξωτερικών χώρων των γραφείων της ΔΗΜΤΟ Νέας Δημοκρατίας Καλαμάτας από την ομάδα «Ρουβίκωνας».
Η συγκεκριμένη ενέργεια δεν αποτελεί απλώς μια πράξη φθοράς περιουσίας. Είναι μια ευθεία επίθεση στη δημοκρατία, στην ελεύθερη πολιτική έκφραση και στη λειτουργία των θεσμών. Τέτοιες πρακτικές εκφοβισμού και τραμπουκισμού δεν πρόκειται να γίνουν ανεκτές.
Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δεν μας τρομοκρατούν. Αντιθέτως, μας ενισχύουν στην αποφασιστικότητά μας να συνεχίσουμε με ακόμα μεγαλύτερη συνέπεια και δύναμη το πολιτικό και κοινωνικό μας έργο.
Για το περιστατικό έχει ήδη επιληφθεί η Ελληνική Αστυνομία.
Η δημοκρατία δεν εκβιάζεται, δεν τρομοκρατείται και δεν φιμώνεται.