16/06/2026
Ολοκλήρωση της θητείας της κ. Νιόβης Ρίγκου ως Επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα.
Μετά από σχεδόν 40 χρόνια υπηρεσίας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με τα τελευταία πέντε χρόνια ως Επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, η κ. Νιόβη Ρίγκου αποχώρησε στις 31 Μαΐου 2026, ολοκληρώνοντας μια εξαιρετικά επιτυχή σταδιοδρομία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η κ. Ρίγκου, νομικός, απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστήμιου Paris I Panthéon-Sorbonne, όπου ειδικεύτηκε στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο (DEA), ξεκίνησε την εργασία της στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στη Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Αγοράς. Εν συνεχεία, εργάστηκε σε θέσεις ευθύνης σε διάφορες υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Δικαιοσύνης (DG JUST) και ως Επικεφαλής της Μονάδας ‘Πολιτικής Δικαιοσύνης και Κράτους Δικαίου’ και από το 2021 έως σήμερα ως Επικεφαλής στην Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα.
Η θητεία της στην Αντιπροσωπεία χαρακτηρίστηκε από την περαιτέρω ενδυνάμωση της σχέσης μεταξύ Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), την προώθηση του διαλόγου και την ενίσχυση της παρουσίας της Επιτροπής στον δημόσιο χώρο και στην κοινωνία πολιτών, σε μια κρίσιμη περίοδο για την Ευρώπη, που χαρακτηρίστηκε από την προσπάθεια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των κρατών μελών για ανάκαμψη από την πανδημία του κορονοϊού, την αντιμετώπιση των συνεπειών της ενεργειακής κρίσης και την άνοδο του πληθωρισμού σε ολόκληρη την ΕΕ. H Αντιπροσωπεία, υπό την καθοδήγηση της κ. Ρίγκου, εργάστηκε εντατικά όλα αυτά τα χρόνια για την ενημέρωση των Ελλήνων πολιτών των ωφελειών που είχαν οι πολιτικές της ΕΕ και ιδίως για την σημαντική ενίσχυση που έλαβε η ελληνική οικονομία από τις επενδύσεις του ευρωπαϊκού Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και τις πολιτικές πράσινης και ψηφιακής μετάβασης. Η κ. Ρίγκου έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση και διεύρυνση του διαλόγου και της ενημέρωσης των Ελλήνων πολιτών για τις αξίες, τις προτεραιότητες και τις πολιτικές της ΕΕ, εστιάζοντας στους νέους, τους ακαδημαϊκούς και την κοινωνία των πολιτών, μέσω πλήθους εκδηλώσεων ενημέρωσης και σε στενή συνεργασία με πανεπιστήμια, think tanks, ΜΚΟ και τοπικές αρχές.
Αναφερόμενη στην θητεία της στην Αντιπροσωπεία, η κ. Ρίγκου δήλωσε: «Η θητεία μου ως Επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα ήταν μια μοναδική τιμή. Η Ελλάδα· είναι μια χώρα που βρίσκεται στην καρδιά της ιστορίας, των προκλήσεων και του μέλλοντος της Ευρώπης. Αισθάνομαι περήφανη για τη δουλειά που κάναμε για να φέρουμε την ΕΕ πιο κοντά στους Έλληνες πολίτες, από τα νησιά έως και την ηπειρωτική χώρα, και για να αναδείξουμε τον δυναμικό ρόλο της Ελλάδας μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωσή. Η ζεστασιά, η ανθεκτικότητα και η δημιουργικότητα της ελληνικής κοινωνίας ήταν για εμένα πηγή συνεχούς έμπνευσης. Καθώς αποχωρώ, είμαι βέβαιη ότι ο ισχυρός δεσμός μεταξύ Ελλάδας και ΕΕ θα συνεχίσει να βαθαίνει και να εμπλουτίζεται».
Η Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα εκφράζει τις θερμότερες ευχαριστίες της στη κ. Νιόβη Ρίγκου για την καθοδήγηση, την αφοσίωση και το όραμά της. Καθώς ξεκινά αυτό το νέο κεφάλαιο της ζωής της, η Αντιπροσωπεία της εύχεται υγεία, ευτυχία και κάθε επιτυχία για το μέλλον!
https://greece.representation.ec.europa.eu/news/oloklirosi-tis-thiteias-tis-epikefalis-tis-antiprosopeias-tis-eyropaikis-epitropis-stin-ellada-k-2026-06-01_el