31/08/2025
ΠΕΡΙΘΩΡΙ 2025 !!!
Μετά από πολλές ερωτήσεις συνδημοτών μας , για την ακύρωση του Πανηγυριού στην Κοινότητα Περιθωρίου , αποφασίσαμε να ρωτήσουμε θεσμικά και επίσημα την Δημοτική Αρχή , στο Δημοτικό Συμβούλιο που έγινε στις 27 Αυγούστου.
Στις ερωτήσεις μας , δεν λάβαμε καμία απάντηση (ως συνήθως) , διαπιστώσαμε όμως τα εξής :
1. Ο Δήμαρχος αν και ενημερωμένος για την διαμάχη μεταξύ 2 επαγγελματιών επέλεξε να μην επισκεφτεί την Κοινότητα Περιθωρίου
2. Ενώ ρητά μας είπε ότι δεν επισκέφτηκε την Κοινότητα Περιθωρίου , παρόλα αυτά διαπίστωσε ( εξ αποστάσεως) ότι κινδυνεύει η ασφάλεια των συμμετεχόντων και ακύρωσε την εκδήλωση
3. Δεν μας είπε ούτε ποιος κινδύνευε , ούτε από ποιόν κινδύνευε , μας είπε όμως ότι ¨κάποιοι¨ δεν θέλανε να γίνει το Πανηγύρι , χωρίς να μας πει ποιοι είναι αυτοί οι κάποιοι….
Λαμβάνοντας υπόψη λοιπόν τη μεγάλη δυσαρέσκεια των δημοτών για την ακύρωση και τις ¨αστείες¨ απαντήσεις του Δημάρχου , οφείλουμε να σημειώσουμε ότι :
• Αποκλειστικά αρμόδιος για την χωροθέτηση είναι ο Δήμος
• Ο Δήμος λοιπόν δεν πρέπει να ξεχωρίζει τους Καταστηματάρχες σε ψηφοφόρους και μη ψηφοφόρους και οφείλει να χωροθετεί αντικειμενικά
• Εκφράσεις του τύπου ¨κάποιοι δεν ήθελαν ¨, αποτελούν από μόνες τους ¨λάσπη στον ανεμιστήρα¨ για να καλύψουν την δειλία και την αποτυχία διαχείρισης μιας κατάστασης
Εμείς ελπίζουμε να μην υπάρξει ξανά ακύρωση πολιτιστικής εκδήλωσης λόγω «κινδύνου των συμμετεχόντων» , όπως δεν υπήρξε στον Δήμο μας από την εποχή της μεταπολίτευσης και έπειτα.
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ :
Ενώ ακούστηκε πολλές φορές στην συνεδρίαση το όνομα του Αντιδημάρχου κ. Στεφανίδη Γεώργιου , το Δημοτικό Συμβούλιο δεν ενημερώθηκε για την ανεξαρτητοποίηση του από την Παράταξη του Δημάρχου (και μάλιστα από την 1η Αυγούστου λόγω (μεταξύ άλλων) διάστασης με την λειτουργία και τις επιλογές της Δημοτικής αρχής)…..
Προφανώς μια ακόμα ¨αθώα¨ παράλειψη!!!