Κίνηση Νέων

Κίνηση Νέων Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Κίνηση Νέων, Political organisation, Κάτω Νευροκόπι, Káto Nevrokópion.

Μερικές ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ αλήθειες απο τον Δημήτρη Σίγγο!!
05/05/2026

Μερικές ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ αλήθειες απο τον Δημήτρη Σίγγο!!

2 likes. "O ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΓΓΟΣ, ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΤΩ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ ΣΤΟ "ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ” ME TON ΣΠΥΡΟ ΛΑΤΣΑ"

Στην Δράμα λίγες μέρες πριν και πιο συγκεκριμένα την Δευτέρα  1η Δεκεμβρίου εφτασεη ολυμπιακή φλόγα των 25ων χειμερινών ...
05/12/2025

Στην Δράμα λίγες μέρες πριν και πιο συγκεκριμένα την Δευτέρα 1η Δεκεμβρίου εφτασεη ολυμπιακή φλόγα των 25ων χειμερινών αγώνων!!
Την φλόγα μετέφεραν 5 αθλητές του Νομου μας.
Αναμεσα σε αυτούς τους καταξιωμενους αθλητές ήταν κ ένας Βωλακιωτης,ένα δικό μας παιδί ο Μαριγκος Λάζαρος.
Ο Λάζαρος είναι αρχηγός της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου ακρωτηριασμενων και κάτοχος σημαντικών ευρωπαϊκών διακρίσεων.
Λάζαρε,πολλά συγχαρητήρια!!🙂🙂
Ειναι μεγάλη τιμή!!
Για ακόμη μια φορά έκανες περήφανους, πρώτα την οικογένεια σου και μετά τον τόπο μας!!
Εμεις σου ευχόμαστε να φτάσεις όσο πιο ψηλά μπορείς και να συνεχίσεις να είσαι φωτεινό παράδειγμα για όλους!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!👏👏👏

09/11/2025

ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ….. ΥΛΟΤΟΜΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!

Το ζήτημα της παροχής καυσόξυλων στους δημότες ΔΕΝ μπορεί και ΔΕΝ πρέπει να προσεγγίζεται στα πλαίσια της προεκλογικής παροχολογίας. Η φετινή τραγική κατάσταση λοιπόν είναι αποτέλεσμα λανθασμένων χειρισμών και ανέφικτων υποσχέσεων από κάποιους πως μαγικά θα λυθεί το πρόβλημα της έλλειψης καυσόξυλων.
Η αλήθεια για το ζήτημα είναι μόνο μία: η ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ που πληρώνονται οι υλοτόμοι μας για την προμήθεια καυσόξυλων στο Δασαρχείο, η οποία αποτελεί ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΟ για την απασχόληση με την συγκεκριμένη εργασία.

Με απλά λόγια οι υλοτόμοι «ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ»!

Η τελευταία φορά που έγινε αύξηση στην τιμή ήταν το 2022 με το ΦΕΚ 6472/17.12.2022 όπου δόθηκε μια αύξηση της τάξεως των 5 ευρώ (μικτά) μετά από ενέργειες του τότε κυβερνητικού Βουλευτή Κώστα Μπλούχου και της τότε Δημοτικής Αρχής. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο κ. Μπλούχος εμφανίστηκε δημόσια σε συγκέντρωση των υλοτόμων στο Δημοτικό Συμβούλιο όπου σχεδιάστηκε μια στρατηγική για να ακουστεί το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ στα αρμόδια Υπουργεία.
Η συλλογική προσπάθεια αυτή όμως κατέρρευσε στις εκλογές του 2023, όταν ο σημερινός Δήμαρχος υποσχέθηκε δημόσια ότι αν εκλεγεί θα δώσει 15 χωρικά σε όλους τους κατοίκους! Όπως ήταν φυσικό η προεκλογική αυτή "παραμυθένια" υπόσχεση το μόνο που κατάφερε ήταν να επιδεινώσει την κατάσταση και φέτος να ζούμε στον Δήμο μας τραγελαφικές καταστάσεις.
Εμείς παραμένουμε στη ίδια γραμμή με τότε και διεκδικούμε ΝΕΑ ΑΥΞΗΣΗ της τιμής που πληρώνονται οι υλοτόμοι μας ώστε να δώσουμε κίνητρο σε νέους για να ασχοληθούν με την συγκεκριμένη εργασία.
Δίνουμε συγχαρητήρια στους υλοτόμους που προσπάθησαν μόνοι τους να φέρουν το πραγματικό πρόβλημα στην επιφάνεια και να ακουστούν και παράλληλα προτείνουμε στην δημοτική αρχή να αφήσει τα προεκλογικά «παραμύθια» και να στηρίξει τις προσπάθειες του συγκεκριμένου κλάδου ώστε να επιλυθεί το ζήτημα.
Υποσημείωση: Τέλος δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στην τοποθέτηση του δικού μας Φώτη Φιλιππίδη σε τηλεοπτικό σταθμό πανελλήνιας εμβέλειας ο οποίος με σεμνότητα και χωρίς αναφορές στο ατύχημα που ο ίδιος είχε, δεν «μάσησε» τα λόγια του και περιέγραψε το πρόβλημα αλλά και την λύση για το θέμα των καυσόξυλων. Μακάρι να παραδειγματιστούν ορισμένοι….

Άλλοι πετυχαίνουν ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του ΕΝΦΙΑ και άλλοι πετυχαίνουν ….καλές φωτογραφίες με τον Βουλευτή τους στην Αθήνα!!! Φίλες...
19/10/2025

Άλλοι πετυχαίνουν ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του ΕΝΦΙΑ και άλλοι πετυχαίνουν ….καλές φωτογραφίες με τον Βουλευτή τους στην Αθήνα!!!

Φίλες και φίλοι , ενώ η κυβέρνηση αποφάσισε να καταργήσει το ΕΝΦΙΑ στην Νέα Βύσσα Έβρου από τις 29.09 , αποδεχόμενη ότι ο πληθυσμός της απογραφής του 2021 δεν ισχύει σήμερα , η Δημοτική αρχή συνεχίζει να ευχαριστεί δημόσια τον κυβερνητικό βουλευτή για πράγματα που… ΘΑ γίνουν!!
Την ίδια στιγμή λοιπόν που ο Βουλευτής του Νομού μας κ. Νικολαίδης Αναστάσιος με ερώτηση του έφερε στην Ελληνική Βουλή το θέμα της κατάργησης του ΕΝΦΙΑ στην Κοινότητα Νευροκοπίου , ακριβώς γιατί ισχύουν οι ίδιοι λόγοι με αυτούς της Κοινότητας Νέας Βύσσας Έβρου , που απαλλάσσεται τελικά λόγω συνεχιζόμενης πληθυσμιακής συρρίκνωσης , η Δημοτική Αρχή μας ενημερώνει ότι επισκέφτηκε μαζί με τον Κυβερνητικό Βουλευτή κ. Κυριαζίδη στελέχη της Κυβέρνησης αλλά μάλλον ξέχασε να αναφερθεί στην προσπάθεια του κ. Νικολαίδη , ο οποίος και υπερασπίστηκε μόνος του δίκιο του Κάτω Νευροκοπίου.
Εμείς , ως ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΩΝ ιδεών , οφείλουμε να ευχαριστήσουμε δημόσια τον κ. Νικολαίδη για την ερώτηση του στο Κοινοβούλιο και για τον αγώνα του για τα δίκαια αιτήματα των κατοίκων του Νευροκοπίου και παράλληλα να επικρίνουμε τον Δήμαρχο διότι άλλοι πετυχαίνουν αποτελέσματα και άλλοι … καλές φωτογραφίες!!!

Υστερόγραφο :Οι Δημοτικές Αρχές δεν υποστηρίζουν κόμματα και Βουλευτές αλλά είναι μαζί με αυτούς που ανεξαρτήτως κομμάτων υποστηρίζουν τα δίκαια του τόπου μας…

Όταν σε ρίχνουν στη θάλασσα να πνιγείς …και τους λές και ευχαριστώ!!! …ή αλλιώς η πονεμένη υπόθεση με το κλείσιμο του στ...
08/10/2025

Όταν σε ρίχνουν στη θάλασσα να πνιγείς …και τους λές και ευχαριστώ!!! …ή αλλιώς η πονεμένη υπόθεση με το κλείσιμο του στρατοπέδου μας.
Φίλες και φίλοι , στα πλαίσια της ΑΛΗΘΙΝΗΣ ενημέρωσης και διαλόγου που σας οφείλουμε δεν μπορούμε να μην θέσουμε στην κρίση των δημοτών μας το κλείσιμο του στρατοπέδου και τα γεγονότα που ακολούθησαν . Στην συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου λοιπόν της 27/08/2025 το Δημοτικό συμβούλιο συζήτησε επί του σχεδίου της σύμβασης που μας προτείνει το Ταμείο Εθνικής Άμυνας για την παραχώρηση του στρατοπέδου στον Δήμο. Εκεί στην εισήγηση του Δημάρχου ακούσαμε διάφορες προσπάθειες να δικαιολογηθούν οι ως τώρα αρνητικές εξελίξεις στο θέμα αυτό και ακούσαμε την Δημοτική Αρχή να αποδέχεται τους όρους του Ταμείου και μάλιστα να ισχυρίζεται ότι χρησιμοποίησε ακόμα και επιχειρηματικές γνωριμίες για αυτή την «επιτυχία».
Οι δημότες μας όμως αξίζουν την αλήθεια …και η αλήθεια είναι ότι καμία παραχώρηση δεν γίνεται προς τον Δήμο μας αλλά αντιθέτως πρόκειται για μια ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ με αντίτιμο 18.600 ευρώ ετησίως!!
Με απλά λόγια λοιπόν , μας πήρανε το στρατόπεδο σε μια νύχτα , και τώρα θα μας το νοικιάσουν με 18.600 ετησίως και μας ζητούν να τους πούμε και ευχαριστώ για την ευγενική τους πράξη αυτή.
Φίλες και φίλοι ο λαός λέει «εκεί που μας χρωστάγανε …μας πήρανε και το βόδι». Στέρησαν με την απομάκρυνση του στρατοπέδου από τον Ακριτικό μας Δήμο μια οικονομική και πνευματική στήριξη που πάντοτε υπήρχε και τώρα μας ζητούν και αντίτιμο 18.600 ευρώ το χρόνο για να μας το νοικιάσουν.
Να σημειώσουμε εδώ ότι η ενοικίαση αφορά μόνο το στρατόπεδο , για την Λέσχη και το κτίριο των ΣΟΑ κανένας λόγος!!
Η ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΩΝ θέτει το ζήτημα στους δημότες και προτείνει στην Δημοτική Αρχή να σταματήσει να λέει ευχαριστώ για να είναι αρεστή στους κυβερνώντες και να επαναδιαπραγματευτεί τους αστείους αυτούς όρους.

07/09/2025

«Νέα» Λειτουργία Δημοτικού Συμβουλίου

Με αφορμή την ανάρτηση μας « ΠΕΡΙΘΩΡΙ 2025» λάβαμε πολλά ερωτήματα ως προς τον χρόνο δημοσίευσης της και οφείλουμε να δώσουμε εξηγήσεις.
Ο νέος Πρόεδρος του ΔΣ έχει αποφασίσει με βάση τον νέο πρότυπο κανονισμό να μην επιτρέπει σε κανέναν να θέτει θέματα στο ΔΣ εκτός ημερησίας διάταξης και συνεπώς στα ΔΣ συζητούμε μόνο τα θέματα που θέτει η Δημοτική Αρχή και δεν μπορούμε να κάνουμε καμία άλλη ερώτηση/τοποθέτηση. Η απόφαση αυτή προφανώς πάρθηκε λόγω της συνεδρίασης λογοδοσίας που γίνεται κάθε 2 μήνες και στην οποία έχουμε δικαίωμα ο κάθε Δημοτικός σύμβουλος να θέτει αποκλειστικά 1 μόνο θέμα.
Μάταια προσπαθήσαμε να πείσουμε τον Πρόεδρο ότι και στον προηγούμενο κανονισμό , την προηγούμενη δημοτική περίοδο ίσχυε ακριβώς το ίδιο με τα θέματα εκτός ημερησίας διάταξης , με απόφαση όμως του τότε Προέδρου Θοδωρή Ιφόγλου , ο κάθε ένας που επιθυμούσε είτε σύμβουλος είτε Πρόεδρος μπορούσε να τοποθετηθεί για όποιο θέμα ήθελε ελεύθερα.
Αυτός είναι και ο λόγος που θέσαμε το θέμα στο ΔΣ περίπου 1 μήνα μετά , γιατί τότε πολύ απλά μας δόθηκε η ευκαιρία!
Σε κάθε περίπτωση όμως , μετά από το ενδιαφέρον που έδειξε μερίδα συνδημότων μας για το θέμα που θίξαμε , αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την άμεση ενημέρωση σας , εφόσον το ΔΣ έχει πλέον άλλη «λογική»!
Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ διάλογος λοιπόν ξεκινά!!

31/08/2025

ΠΕΡΙΘΩΡΙ 2025 !!!

Μετά από πολλές ερωτήσεις συνδημοτών μας , για την ακύρωση του Πανηγυριού στην Κοινότητα Περιθωρίου , αποφασίσαμε να ρωτήσουμε θεσμικά και επίσημα την Δημοτική Αρχή , στο Δημοτικό Συμβούλιο που έγινε στις 27 Αυγούστου.

Στις ερωτήσεις μας , δεν λάβαμε καμία απάντηση (ως συνήθως) , διαπιστώσαμε όμως τα εξής :
1. Ο Δήμαρχος αν και ενημερωμένος για την διαμάχη μεταξύ 2 επαγγελματιών επέλεξε να μην επισκεφτεί την Κοινότητα Περιθωρίου
2. Ενώ ρητά μας είπε ότι δεν επισκέφτηκε την Κοινότητα Περιθωρίου , παρόλα αυτά διαπίστωσε ( εξ αποστάσεως) ότι κινδυνεύει η ασφάλεια των συμμετεχόντων και ακύρωσε την εκδήλωση
3. Δεν μας είπε ούτε ποιος κινδύνευε , ούτε από ποιόν κινδύνευε , μας είπε όμως ότι ¨κάποιοι¨ δεν θέλανε να γίνει το Πανηγύρι , χωρίς να μας πει ποιοι είναι αυτοί οι κάποιοι….

Λαμβάνοντας υπόψη λοιπόν τη μεγάλη δυσαρέσκεια των δημοτών για την ακύρωση και τις ¨αστείες¨ απαντήσεις του Δημάρχου , οφείλουμε να σημειώσουμε ότι :
• Αποκλειστικά αρμόδιος για την χωροθέτηση είναι ο Δήμος
• Ο Δήμος λοιπόν δεν πρέπει να ξεχωρίζει τους Καταστηματάρχες σε ψηφοφόρους και μη ψηφοφόρους και οφείλει να χωροθετεί αντικειμενικά
• Εκφράσεις του τύπου ¨κάποιοι δεν ήθελαν ¨, αποτελούν από μόνες τους ¨λάσπη στον ανεμιστήρα¨ για να καλύψουν την δειλία και την αποτυχία διαχείρισης μιας κατάστασης

Εμείς ελπίζουμε να μην υπάρξει ξανά ακύρωση πολιτιστικής εκδήλωσης λόγω «κινδύνου των συμμετεχόντων» , όπως δεν υπήρξε στον Δήμο μας από την εποχή της μεταπολίτευσης και έπειτα.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ :
Ενώ ακούστηκε πολλές φορές στην συνεδρίαση το όνομα του Αντιδημάρχου κ. Στεφανίδη Γεώργιου , το Δημοτικό Συμβούλιο δεν ενημερώθηκε για την ανεξαρτητοποίηση του από την Παράταξη του Δημάρχου (και μάλιστα από την 1η Αυγούστου λόγω (μεταξύ άλλων) διάστασης με την λειτουργία και τις επιλογές της Δημοτικής αρχής)…..
Προφανώς μια ακόμα ¨αθώα¨ παράλειψη!!!

04/06/2025
23/02/2025

Καλησπέρα σας!!
• Θα θέλαμε να επισημάνουμε την σημασία της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ που μετά από θυσίες και αγώνες , απέκτησαν όλοι οι Έλληνες πολίτες και κατά συνέπεια και οι Δημότες του Ακριτικού μας Δήμου. Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ λοιπόν αυτή , στις Δημοκρατίες είναι απόλυτη και καθολική και δεν δέχεται ούτε υποδείξεις , ούτε περιορισμούς από κανέναν!! Επίσης αυτή η Ελευθερία , που κυνηγήθηκε στην πατρίδα μας σε δύσκολες περιόδους της ιστορίας μας ποτέ δεν έδειχνε ενδιαφέρον για τη γνώμη αυτών που κρίνουν με 2 μέτρα και 2 σταθμά!!
• Σε ότι αφορά τον χαρακτηρισμό ¨Δυστυχώς μόνο βιτρίνα¨ θα θέλαμε να τονίσουμε ότι οι φωτογραφισεις και οι συνεντεύξεις πιθανώς να βοηθούν αυτόν που επιζητεί προβολή για να καταξιώσει τον εαυτό του στους όμοιους του (εδώ κολλάει το βιτρίνα)…δυστυχώς όμως την παραμονή του 518 ΤΠ δεν την βοήθησαν … όπως και πολλά άλλα κρίσιμα δημοτικά ζητήματα!!
• Παράλληλα , θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε , πως οι υπάλληλοι του Δήμου μας , είναι και ελεύθεροι πολίτες με δικαίωμα γνώμης και ισχύει και για αυτούς απόλυτα και καθολικά η προαναφερόμενη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ , καθώς επίσης και ότι η οποιασδήποτε μορφής ηθική παρενόχληση (mobbing) προς αυτούς απαγορεύεται ρητά!!
• Κλείνοντας ας κρατήσουμε έστω και ένα ίχνος ΝΤΡΟΠΗΣ ως αιρετοί , και σε περιπτώσεις όπου κάποιος επιτίθεται με σεξιστικούς χαρακτηρισμούς σε υπαλλήλους του Δήμου μας , ας βάλουμε τον εαυτό μας και την οικογένεια μας στην θέση των θυμάτων και ας μην κάνουμε ότι δεν βλέπουμε ή δεν ξέρουμε για λίγες ψήφους!!!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΤις προηγούμενες ημέρες αποτέλεσε αντικείμενο συζητήσεων η μαζική αναδημοσίευση σταμέσα κοινωνικής δικτύωσης...
24/04/2024

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τις προηγούμενες ημέρες αποτέλεσε αντικείμενο συζητήσεων η μαζική αναδημοσίευση στα
μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενός ήδη βραβευμένου με χρυσό μετάλλιο βίντεο γνωριμίας
του τόπου μας που τιτλοφορείται «Νευροκόπι Βρες τη φύση σου!». Και αφού η νέα
Δημοτική Αρχή δεν προχώρησε σε καμία επίσημη ανακοίνωση θεωρήσαμε ως «υπαίτιοι»
δημιουργίας του, πως πρέπει να δώσουμε κάποιες πληροφορίες.
Η ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΩΝ ως Δημοτική Αρχή το 2021 προχώρησε για πρώτη φορά στην ιστορία του
Δήμου μας στην ανάθεση μελέτης που αφορούσε στον «Στρατηγικό Σχεδιασμό και την
ανάπτυξη Ταυτότητας Προορισμού του Δήμου Κάτω Νευροκοπίου». Η μελέτη παραδόθηκε
το 2023 και χωρίς καθυστέρηση ξεκινήσαμε την υλοποίηση της, που περιλαμβάνει πολλές
δράσεις και έργα.
Ένα από αυτά τα έργα ήταν η παραγωγή του βίντεο γνωριμίας που αναφέραμε, το οποίο
πληροφορηθήκαμε πως πριν λίγες μέρες κέρδισε το ΧΡΥΣΟ βραβείο στην εκδήλωση
tourism awards 2024.
Ευλόγως εντύπωση προκαλεί πως δεν έχει ακόμη αντιδράσει η Δημοτική Αρχή έστω και
καθυστερημένα ενώ πραγματικά «βούιξε ο τόπος». Επίσης αναρωτιόμαστε γιατί δεν
παραβρέθηκε κάποιος εκπρόσωπος του Δήμου στην τελετή απονομής. Δεν καλέστηκε ο
Δήμος ή αμέλησε να παραστεί; Να τονίσουμε πως ακόμη κι αν η βράβευση αφορούσε την
εταιρία που έχει παράξει το προϊόν, στην περίπτωση αυτή το προϊόν είναι ο Τόπος μας!
Τέλος πλάνα μερικών δευτερολέπτων αφαιρέθηκαν καθώς απεικόνιζαν στελέχη της
ΚΙΝΗΣΗΣ ΝΕΩΝ να εκτελούν καθημερινές εργασίες. Εάν υπάρχει σκοπιμότητα πίσω από
αυτό το «μοντάζ» εσωστρέφειας (σε ένα βίντεο που απλά προβάλει τον τόπο στον δυνητικό
επισκέπτη) θλιβόμαστε για την μικροπρέπεια.
Δικαιωμένοι για τις επιλογές μας δεν κρύβουμε την χαρά μας όταν ο τόπος μας βραβεύεται.
Απορούμε πως η Δημοτική Αρχή κρύβει την χαρά της τόσο καλά…
Ο σύνδεσμός στον οποίο μπορείτε να δείτε το βίντεο είναι:

Μια σύντομη περιγραφή μέσα από υπεροχές εικόνες με σκοπό να προϊδεάσουν τον επισκέπτη αυτής της όμορφης γωνίας της Ελλάδας που λέγεται Κάτω Νευροκόπι! Είναι ...

Address

Κάτω Νευροκόπι
Káto Nevrokópion
66033

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Κίνηση Νέων posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Κίνηση Νέων:

Share