21/03/2022
Η Μονάδα Διαχείρισης Π.Π. Ηπείρου (πρώην Φορέας Διαχείρισης Λίμνης Παμβώτιδας) συμμετείχε στη φύτευση 500 δέντρων που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 21.3.2022 - Ημέρα Δασοπονίας, με πρωτοβουλία του Τμήματος Πρωτογενούς Τομέα-Περιφερειακής Ανάπτυξης και Προστασίας του Περιβάλλοντος του Δήμου Ιωαννιτών. Πρόκειται για μία δράση που εντάσσεται στην προώθηση της στρατηγικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την βιοποικιλότητα με ορίζοντα το 2030.
Η φύτευση των δέντρων έγινε σε διάφορα σημεία όπως: Πάρκο Γηροκομείου, Πάρκο Λακκωμάτων, Αθλητικό Κέντρο και Λόφος Κιάφας, Λόφος Ψιλή Γορίτσα, Παραλίμνια περιοχή, στις Δημοτικές Ενότητες του Λεκανοπεδίου (Κατσικά, Κουτσελιού, Λογγάδων, Βασιλικής, Μπάφρας, Δροσοχωρίου, Ηλιόκαλης, Πλατανιάς), στο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ζωσιμαίας Σχολής και στο Γενικό Λύκειο Ανατολής.H δωρεάν διάθεση των 500 δένδρων για την φύτευση της επόμενης Δευτέρας (21 Μαρτίου 2022), έγινε από το Κέντρο Ενεργειακής Πολιτικής και Ανάπτυξης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του «Μνημονίου Συνεργασίας» και συμμετοχής του Δήμου Ιωαννιτών στην ευαισθητοποίηση των πολιτών για την διεθνή πρωτοβουλία φύτευσης δένδρων “75UN-75 Trees UNAI SDG7” και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.