28/04/2026
Την Τρίτη 21 και την Τετάρτη 22 Απριλίου 2026, δύο περιβαλλοντικες ομάδες του σχολείου μας επισκέφθηκαν την πόλη των Χανίων. Η μία ομάδα επισκέφτηκε το Αρχαιολογικο Μουσείο των Χανίων και το σπίτι του Ελευθερίου Βενιζέλου, στα πλαίσια της αειφορικης διαχείρισης των Αρχαιοτήτων και των Αρχαιολογικων χώρων. Η άλλη ομάδα επισκέφτηκε το ΚΕΠΕΑ Βαμου στα πλαίσια της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποιησης. Οι μαθητές παρακολουθησαν το προγραμμα της παιδαγωγικής ομάδας με πολύ προσοχή και συμμετοχικοτητα. Ευχαριαρουμε το ΚΕΠΕΑ Βαμου για τη φιλοξενία. Ευχαριστούμε τους συνοδούς εκπαιδευτικούς και τους συμμετέχοντες μαθητές.Παιδια να έχετε καλή πρόοδο και καλή επιτυχία στις εξετάσεις.