23/03/2026
Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια σας ανακοινώνουμε τα αποτελέσματα από τη συμμετοχή των σπουδαστών μας της Α Τάξης Μαγειρικής Τέχνης της ΠΕΠΑΣ ΔΥΠΑ Ηρακλέιου Κρήτης στον 8ο Παγκρήτιο Παραδοσιακό Διαγωνισμό Μαγειρικής. Ο Διαγωνισμός διεξήχθη στο Εκθεσιακό Κέντρο Γουρνών Ηρακλείου στις 20,21 & 22 Μαρτίου 2026, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν πλήθος διαγωνιζόμενων από όλη την Ελλάδα, από ιδιωτικές και δημόσιες εκπαιδευτικές δομές. Οι σπουδαστές μας κατέκτησαν 2 ΧΡΥΣΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ, 1 ΑΡΓΥΡΟ και 1 ΧΑΛΚΙΝΟ.
Συγκεκριμένα διαγωνίστηκαν στο θέμα "Η Κρήτη στο πιάτο μου" με βάση το κουνέλι, και οι σπουδαστές μας Ασμαργιαννάκης Νικόλαος, Μανουσάκης Εμμανουήλ και Ραπτάκης Αθανάσιος κατέκτησαν το ΧΡΥΣΟ Μετάλλιο!!!
Συναγωνίστηκαν στο θέμα "Παρασκευή Κρητικού Παραδοσιακού πιάτου" με βάση τον κόκορα και οι σπουδαστές μας Τσαβολάκη Αφροδίτη και Μανουσάκης Εμμανουήλ κατέκτησαν το ΑΡΓΥΡΟ Μετάλλιο.
Τέλος, συναγωνίστηκαν στο θέμα "Παρασκευές και Παρουσία Κρητικού Πρωινού" και οι σπουδαστές μας Σφακιανάκης Νικόλαος, Ραπτάκης Αθανάσιος και Μανουσάκης Εμμανουήλ, κατέκτησαν 1 ΧΡΥΣΟ και 1 ΧΑΛΚΙΝΟ Μετάλλιο.
Η Διευθύντρια της ΕΠΑΣ/ΠΕΠΑΣ ΔΥΠΑ Ηρακλείου συγχαίρει τους σπουδαστές μας για την άριστη εμφάνισή τους στο Διαγωνισμό, για τη διάκρισή τους και τον επαγγελματισμό τους, αναδεικνύοντας και προβάλλοντας την άριστη τεχνική κατάρτιση των σπουδαστών της Δομής μας.
Ευχαριστούμε θερμά το ΣΕΦ κ. Σταυρακάκη Ιωάννη για την άριστη εκπαίδευση των σπουδαστών μας. Ευχαριστούμε για την παρουσία τους στο Διαγωνισμό, την υποστήριξη και ενθάρρυνση που παρείχαν στους διαγωνιζόμενους σπουδαστές μας την κ. Μαρδάνη Κωνσταντίνα Ωρομίσθια Εκπαιδευτικό του κλάδου ΠΕ88.04-Διατροφής, την κ. Αβανίδη Σεβαστή του κλάδου ΔΕ04.02-Μαγειρικής και την κ. Χουστουλάκη Καλλιόπη του κλάδου ΠΕ80-Οικονομολόγοι.
Τέλος, μέσω αυτής της ανάρτησης, μεταφέρω την επιθυμία του συνόλου των συμμετεχόντων σπουδαστών μας, να αφιερώσουν τα μετάλλια και τα βραβεία που κατέκτησαν στο Διαγωνισμό, εις μνήμην του εκλιπόντος Συναδέλφου-Συνεργάτη της ΕΠΑΣ ΔΥΠΑ Ηρακλείου, Αναπληρωτή Εκπαιδευτικού κ. Τερζάκη Βασίλη.
Ως Διευθύντρια σας εκφράζω τις πιο βαθιές ευχαριστίες μου και υπογραμμίζω το πόσο υπερήφανη αισθάνομαι για όλους εσάς, όχι μόνο για τον επαγγελματισμό που σας διακρίνει, αναδεικνύοντας και προβάλλοντας την άριστη ποιότητα της κατάρτισης που λαμβάνετε στη Δομή μας, αλλά πρωτίστως για την Παιδεία που σας χαρακτηρίζει.
Σας ευχαριστώ
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ της ΕΠΑΣ/ΠΕΠΑΣ ΔΥΠΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Δρ ΕΛΛΗ ΚΥΡΙΑΚΑΚΗ