24/09/2019
Ο Ραγιαδισμός σε όλο του το μεγαλείο
‘’Όποιος απειλήσει το συμφέρον της Ελλάδας, ταυτόχρονα θίγει και το συμφέρον των ΗΠΑ, με ότι αυτό συνεπάγεται.’’
Οι δηλώσεις αυτές του υπουργού αμύνης,μας κάνουν να πιστεύουμε ότι τελικά τίποτα δεν έχει αλλάξει στη νοοτροπία και στη σκέψη των πολιτικών ιθυνόντων του τόπου μας..
Κύριε Παναγιωτόπουλε έπρεπε να γνωρίζετε,ότι αν εμείς δεν είμαστε ικανοί να υπερασπιστούμε τα πάτρια εδάφη,δεν θα το κάνει κανείς άλλος για εμάς,εκτός και εάν γίνουμε επαρχία του.
Η Τουρκία πήρε S400,ετοιμάζεται να ξαναμπεί στο πρόγραμμα των F35,κάνει γεωτρήσεις εκεί που δεν έχει δικαίωμα και εμείς φοβόμαστε ‘’μην σπάσουμε τα αβγά’’..
Οι δημοσιογράφοι έχουν επιδοθεί σε αγώνα δρόμου για να μας πείσουν ότι ζούμε πλέον σε μια εποχή ευδαιμονίας,όμως παραβλέπουν ότι ’’το μάρμαρο θα πληρωθεί’’ και αποδέκτης θα είναι η πατρίδα μας.
Απαιτείστε από τους Αμερικανούς τα F35 και συμμετοχή στο πρόγραμμα κατασκευής τους.Τα ψίχουλα κύριοι της κυβέρνησης είναι για τους επαίτες…
Η Δημιουργία Αναγέννηση έχει προειδοποιήσει μήνες τώρα για τους κινδύνους που υπάρχουν στην εξωτερική μας πολιτική.Μόλις οι Τούρκοι ενεργοποιήσουν τους S400,θα κάνουν τις γεωτρήσεις τους στο Καστελόριζο και στην Κρήτη.Τότε τι θα μας πείτε κύριοι της κυβέρνησης;Ότι φταίνε οι προηγούμενοι;Ή θα πουλήσετε αν δεν το έχετε κάνει ήδη τη θαλάσσια πατρίδα μας;Ποια είναι η διαφορά σας από τον ΣΥΡΙΖΑ;Σταματήσατε μήπως τις προσφυγικές ροές;Σταματήσατε την Τουρκία από τις παράνομες γεωτρήσεις;Αλλάξατε την ατζέντα του Σκοπιανού;Βάλατε βέτο στη ένταξη της Αλβανίας στη Ε.Ε. ή θα τολμήσετε να βάλετε;Αδειάσατε δύο κτήρια στα Εξάρχεια και λύσατε το πρόβλημα;
Κύριοι του Ελληνικού κοινοβουλίου, να μην ξεχνάτε ότι ο χρόνος αποκαλύπτει τα πάντα και τα φέρνει στο φως.
Οι διαπραγματεύσεις Αθήνας και Ουάσιγκτον για τη νέα συμφωνία αμυντικής συνεργασίας Ελλάδας-ΗΠΑ βρίσκεται προ των πυλών, αναφέρει στην εφημερίδα «Καθημερινή» ο υ....