02/06/2026
Με ιδιαίτερη χαρά επισκέφθηκα το Νηπιαγωγείο Χωριστής.
Η κατασκευή του νέου υπόστεγου στον αύλειο χώρο του σχολείου είναι ένα έργο πρακτικό και ουσιαστικό, που δίνει πλέον τη δυνατότητα στα παιδιά μας να παίζουν και να συμμετέχουν σε δραστηριότητες με ασφάλεια και προστασία, ακόμη και τις βροχερές ημέρες.
Παράλληλα, είχα την ευκαιρία να δω από κοντά πώς ένας απλός τοίχος μεταμορφώθηκε σε μια πολύχρωμη γωνιά δημιουργίας και αισιοδοξίας. Με την συνεργασία του Κέντρου Νεότητας και , των εκπαιδευτικών , καθώς και των πολλών γονέων που έδειξαν ζήλο, ταχύτητα και αίσθημα προσφοράς, δημιουργήθηκε μια όμορφη τοιχογραφία που γεμίζει με χρώμα, ζωντάνια και έμπνευση την καθημερινότητα των μαθητών.
Οταν ο Δήμος, η εκπαιδευτική κοινότητα, οι γονείς και οι άνθρωποι του πολιτισμού ενώνουν τις δυνάμεις τους, το αποτέλεσμα είναι πάντα όμορφο και γεμάτο ελπίδα για το μέλλον των παιδιών μας.