08/05/2026
1ος Βρεφονηπιακός Σταθμός
Διδυμοτείχου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!
Αν ήσουν, μανούλα λουλούδι ,
τριαντάφυλλο θα 'σουν τ' Απρίλη,
στα μαλλιά μου στολίδι ακριβό,
χαμογέλιο ανθισμένο στα χείλη.
Αν ήσουν, μανούλα τραγούδι,
της αγάπης θα ήσουν μπαλάντα,
στην καρδιά μου να δίνεις τον χτύπο,
στη ζωή μου μελωδία για πάντα.
Αν ήσουν, μανούλα αστέρι,
το λαμπρότερο θα 'σουν στην πλάση,
στη χαραυγή μου ο αυγερινός,
κι αποσπερίτης σα σκοτεινιάσει.
Μα δεν είσαι, μανούλα, λουλούδι,
μήτε αστέρι, μήτε τραγούδι,
είσαι όμως για μένα η μία,
και αγάπη και φως και μελωδία.