11/06/2026
👩🏫Μια ακόμη σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της και το Μουσείο Ασιατικής Τέχνης εύχεται καλό καλοκαίρι στους μαθητές και στους δασκάλους που γέμισαν με χαρά, για μια ακόμη φορά, τις αίθουσές του!
🎒Στα φετινά εκπαιδευτικά μας προγράμματα ταξιδέψαμε στην Κεντρική Ασία και την Ιαπωνία, γνωρίζοντας τον πολιτισμό, τις συνήθειες και την τέχνη των ανθρώπων. Πειραματιστήκαμε, δοκιμάζοντας τεχνικές άγνωστες σε εμάς, πίνοντας τσάι και κατανοώντας την τέχνη μέσα από την εμπειρία.
🏄Καλό καλοκαίρι και… μην ξεχνάτε να συνεχίζετε να εξερευνάτε, να μαθαίνετε και να ονειρεύεστε!