01/06/2026
📌2 Ιουνίου στις 9:00 π.μ.- Συγκέντρωση στα δικαστήρια της Ευελπίδων για την δίκη των συλληφθέντων της Αρχιτεκτονικής!
Στις 2 Ιουνίου έχει οριστεί -μετά από 7 μήνες αναβολής- η έναρξη της δίκης των 15 συλληφθέντων από την κατάληψη της Αρχιτεκτονικής σχολής στις 13 Οκτώβρη 2025.
Ο φοιτητικός σύλλογος Αρχιτεκτονικής, μία μέρα πριν την προγραμματισμένη πανεργατική απεργία στις 14/10, πραγματοποίησε Γενική Συνέλευση και αποφάσισε την κατάληψη της σχολής καθώς και την συμμετοχή του συλλόγου στην απεργιακή πορεία της επόμενης ημέρας.
Η συγκεκριμένη κατάληψη ήταν μέρος του πρώτου κύματος αντιδράσεων απέναντι στην ψήφιση του νόμου Ζαχαράκη, ο οποίος περιλαμβάνει διατάξεις για σχέδια ασφαλείας στα πανεπιστήμια, νομιμοποιεί τις πειθαρχικές διώξεις φοιτητών και ποινικοποιεί την πολιτική και συνδικαλιστική δράση. Παράλληλα οι λόγοι για την αγωνιστική κινητοποίηση των φοιτητών ήταν πολλοί και σημαντικοί, τόσο για την Αρχιτεκτονική Αθήνας όσο και για κάθε σχολή: Διαγραφές φοιτητών/τριών, ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, κάμερες και τουρνικέ στις σχολές, καταστρατήγηση της 8ωρης εργασίας, κυβερνητική συναίνεση στην εγκληματική δράση του Ισραήλ.
➡️Κάτω τα χέρια από την πολιτική/συνδικαλιστική δράση!
➡️Άμεση αθώωση όλων των συλληφθέντων!
➡️Καμία σκέψη για πειθαρχικές διώξεις των συλληφθέντων!
➡️Κάτω τα χέρια από το άσυλο. Έξω από τις σχολές η αστυνομία
https://www.okde.org/kinima/foititiko-kinima/2-iouniou-stis-900-p-m-sygkentrosi-sta-dik/