03/11/2025
ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
6 Νοέμβρη 12μμ στα ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΣΦΑΓΕΙΟ
ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
Ξεσηκωνόμαστε στα σχολεία μας και κατεβαίνουμε μαζικά στα συλλαλητήρια στην Αθήνα στις 12μ στα Προπύλαια και σε όλες τις πόλεις. Έχει φτάσει Νοέμβρης και στα σχολεία μας δεν έχουμε εκπαιδευτικούς ακόμα και σε βασικά μαθήματα. Τα κενά είναι τεράστια και για αυτό η λύση που έχει βρει το υπουργείο και η κυβέρνηση είναι οι συγχωνεύσεις αλλά όχι οι προσλήψεις εκπαιδευτικών.
Την Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλείνουμε τα σχολεία μας με καταλήψεις και συντονιζόμαστε στους δρόμους μαζί με τους εργαζόμενους στα νοσοκομεία που απεργούν, μαζί με τους εκπαιδευτικούς μας, μαζί με τους φοιτητές και τις φοιτήτριες. Η σύνδεση των αγώνων μας μπορεί να γίνει εκρηκτικό μείγμα που θα γκρεμίσει την κυβέρνηση των δολοφόνων, του πολέμου, του ρατσισμού και της καταστολής.
Το μόνο που ενδιαφέρει την κυβέρνηση είναι πως θα μας καταστείλει, πως θα μας εμποδίσει να βγούμε στους δρόμους αλλά δεν της καίγεται καρφί για τις διαλυμένες υποδομές, για σχολεία που καταρρέουν και είναι επικίνδυνα για την υγεία μας, για τα τεράστια κενά και τις ελλείψεις εκπαιδευτικών.
Για την κυβέρνηση όλα αυτά είναι κόστος, λεφτά υπάρχουν για εξοπλισμούς και συνεργασίες με το κράτος τρομοκράτη του Ισραήλ που διαπράττει γενοκτονία στην Παλαιστίνη, λεφτά υπάρχουν για τους τραπεζίτες και την αστυνομία για να χτυπάει φοιτητές και φοιτήτριες μέχρι και τους δασκάλους και παιδιά 7 χρονών που διεκδικούσαν ενάντια στα τεράστια κενά που υπάρχουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά η κυβέρνηση θέλει να αλλάξει τον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια. Θέλουν να δίνουμε πανελλαδικές εξετάσεις τρία χρόνια, σε κάθε τάξη του λυκείου και όλα αυτά μαζί να προσμετρούνται για το εθνικό απολυτήριο.
Ήδη δεν τα βγάζουμε πέρα με τους γονείς μας να πληρώνουν φροντιστήρια για τα τέσσερα μαθήματα που δίνουμε στις πανελλαδικές, τώρα θέλουν να μετατρέψουν όλο το λύκειο σε ένα ατελείωτο εξεταστικό σφαγείο, σε ένα ατελείωτο κυνήγι βαθμών, σε ένα σύστημα παπαγαλίας για να αποστηθίσουμε τα θέματα από την τράπεζα θεμάτων.
Το σύστημα με τον τρόπο που λειτουργεί το μόνο που μας προκαλεί είναι άγχος και πίεση, οικονομική αφαίμαξη των οικογενειών μας και αυτό που θέλουν να αλλάξουν είναι να δίνουμε κάθε χρόνο πανελλαδικές και σε όλα τα μαθήματα.
Δεν θα τους αφήσουμε, να τους ανατρέψουμε. Το δίκτυο μαθητών/τριών Anticapitalista θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να προχωρήσουμε σε μαζικές καταλήψεις και σε συντονισμό με τους φοιτητές και τις φοιτήτριες με τους εργαζόμενους και τους εκπαιδευτικούς για να μην περάσουν αυτά τα άθλια σχέδια της κυβέρνησης. Παλεύουμε για μια άλλη παιδεία σε μια άλλη κοινωνία.
Για αυτό καλούμε σε μαζική συμμετοχή στο μονοήμερο εκδηλώσεων που θα γίνει την Κυριακή 9 Νοέμβρη στο Πάντειο στις 11πμ με θέμα «ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ».