12/05/2026
Ευχαριστούμε θερμά όλες και όλους που μας στήριξαν στις φετινές φοιτητικές εκλογές της ΕΦΕΚ Αθήνας.
Ευχαριστούμε όσους κατανόησαν πως χωρίς την Αναγέννηση , ο σύλλογος της ΕΦΕΚ δεν καταρτίζεται και ο λόγος του φοιτητή δεν έχει υπόσταση.
Δηλώνουμε πως είμαστε εδώ για να μείνουμε όσο και να μας πολεμά το κατεστημένο. Όσο κι αν επιχειρούν να φιμώσουν τη δική σας φωνή, στεκόμαστε δίπλα στον κάθε φοιτητή και την κάθε φοιτήτρια στη μητρόπολη του πολιτισμού, με αξιοπρέπεια, συνέπεια και αγωνιστικότητα.
Και να θυμάστε συμφοιτητές και συμφοιτήτριες, εκείνοι που διακηρύσσουν τον «φοιτητοκεντρικό» τους χαρακτήρα, την ίδια στιγμή ακυρώνουν έγκυρα ψηφοδέλτια μόνο και μόνο για να μη χάσουν έδρες. Με πράξεις μικροπολιτικής, εγωισμού και φόβου αποκάλυψαν το πραγματικό τους πρόσωπο.
Προτίμησαν να υπάρξει η πιθανότητα για ένα ακατάρτιστο και αδρανή Σύλλογο, αντί να αποδεχθούν την άνοδο και τη δυναμική της Αναγέννησης.
Εμείς όμως, δεν κάνουμε πίσω.
Η Αναγέννηση δεν είναι απλώς μια παράταξη, είναι μια ιδέα. Είναι η φωνή όσων αρνούνται να σιωπήσουν μπροστά σε μεγάλα πρόσωπα, κομματικές νεολαίες αλλά και «ακομμάτιστες». Δεν χρειαζόμαστε φανταχτερές σημαίες, μεγάλες αφίσες κολλημένες σε κάθε γωνιά της Ιατρικής Σχολής, φανέλες που αναδεικνύουν τις «ιδελογίες» μας ή αυτοματοποιημένα μηνύματα συνδεδεμένα με τηλέφωνα φοιτητών. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι την στήριξη και την εμπιστοσύνη του κάθε φοιτητή.
Ευχόμαστε λοιπόν με την συμμετοχή μας, σε μια καλή και αποτελεσματική ροή της φετινής ΕΦΕΚ Αθήνας.