05/06/2024
Το Υπουργείο Εσωτερικών, συμμετείχε στην Έκθεση Καινοτομίας Beyond που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 26 και 27 Απριλίου. Στο πλαίσιο της Έκθεσης, το Τμήμα Καινοτομίας και Βέλτιστων Πρακτικών της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης, παρουσίασε σε κεντρικό πάνελ τον προγραμματισμό και την εφαρμογή της πολιτικής καινοτομίας για τη δημόσια διοίκηση που υλοποιεί μέσα από τον επιχειρησιακό του σχεδιασμό το Υπουργείο Εσωτερικών.
Οι δράσεις του Υπουργείου Εσωτερικών παρουσιάστηκαν στο “3ο Συνέδριο Καινοτομίας και Νέων Τεχνολογιών Τοπικής Αυτοδιοίκησης”, το οποίο αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία να επικοινωνηθούν τα έργα και οι δράσεις της καινοτομίας σε όλες τις περιφέρειες της Ελλάδας και να συζητηθούν τα επόμενα βήματα για την εφαρμογή της καινοτομίας σε επίπεδο περιφερειών, δίνοντας το στίγμα της πραγματικής καινοτομίας, αλλά και την εικόνα του μέλλοντος στο σήμερα.
Μέσα από την συμμετοχή του Υπουργείου Εσωτερικών αναδείχθηκε η ανάγκη η καινοτομία να αποκτήσει σημαντική αξία για το προσωπικό του δημόσιου τομέα και βασικό μηχανισμό για τον μετασχηματισμό των δημόσιων φορέων. Ειδικότερα, στον σχεδιασμό της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης βρίσκονται σε εξέλιξη σημαντικές ενέργειες σε 4 άξονες:
• Στρατηγικός και επιχειρησιακός σχεδιασμός για την Καινοτομία,
• Ανάπτυξη κουλτούρας και ικανότητας καινοτομίας,
• Συνεργασίες και δικτύωση,
• Δεξιότητες και ενθάρρυνση προσωπικού δημόσιας διοίκησης.
Δείτε περισσότερα εδώ: https://innovation.gov.gr/innovationunitcat/innovation-exhibition-beyond-26-27-april/