23/03/2015
Μια σκέψη για το Bullyng, σε αυτό δεν παίρνει αστεία, μακάρι να έπαιρνε. Ακούς από γραβάτες και γιακάδες, αργόσχολους παντογνώστες (καλή ώρα) και βραδύγλωσσους επιστήμονες (κακή ώρα), τι είναι και τι δεν είναι bullyng. Το παραμικρό επεισόδιο που σε κάνει να νοιώσεις ότι αν επαναληφθεί, και ότι μπορεί να έχει επαναληφθεί, θα χειροτερέψει, θα σε κάνει να αντιδράσεις εκτός εαυτού πρέπει να είναι προειδοποίηση.
Εσύ ορίζεις τι είναι αφού εσένα πειράζει ή εσύ το βλέπεις κάθε μέρα σε άλλους. Ας προσέχουμε ο ένας τον άλλον.
Πρέπει να έχεις πάντα την ικανότητα να πεις στοπ, ως εδώ.
Αυτό το λες σε φίλους και το ακούν, δεν σε πειράζουν ή το κάνουν φιλικά πάντα προσέχοντας τι νιώθεις, οι φίλοι ξέρουν πως νιώθεις και αναλόγως πράττουν.
Πρόσεξε και πως άλλοι αντιμετωπίζουν άλλους, δώστε τους να καταλάβουν ότι στην παρέα σας και μπροστά σας αυτά δεν είναι ανεκτά.
Τέλος, στην ζωή υπάρχουν πολλοί νόμοι, οι άγραφοι νόμοι του σχολείου, του πεζοδρομίου, της παρέας, της αλάνας. Το να μιλήσεις και να πεις οτι κάποιος ταλαιπωρείται από κάποιον άλλον αντιβαίνει μόνο τον νόμο του αρουραίου που κρύβεται πίσω από την δικιά σου αίσθηση τιμής. Βελτίωσε την αίσθηση τιμής και μην κάνεις χάρη σε ποντίκια!
Θες να είσαι δίκαιος απέναντι ακόμα και σε ερπετά; Να είσαι ξεκάθαρος ότι σε εσένα αυτά δεν περνάνε να το ξέρει ότι εσύ ποντίκι και αρουραίος δεν είσαι.
Το περιβραχιόνιο λέει ότι κανείς δεν πρέπει να νοιώθει μόνος απέναντι σε τέτοια αδικία, ότι ζούμε με ανώτερο νόμο από αυτόν του θρασύδειλου και του ερπετού, αυτή είναι και η διαθήκη του Βαγγέλη.
Ελπίζω να φανεί σε όλα τα μπράτσα...
(*) δεν είχα πρόθεση να προσβάλω τα ερπετά, τα ποντίκια και τους αρουραίους που τέτοια αδικία δεν θα την κάναν, αυτά είναι ελαττώματα των ανθρώπων.