Η Ασυμμε3 είναι μια ανοιχτή, αυτόνομη συλλογικότητα (σχήμα) της ριζοσπαστικής αριστεράς που λειτουργεί με όρους άμεσης δημοκρατίας, χωρίς ιεραρχικές δομές. Συμμετέχει στην Αριστερή Ενότητα (ΑΡ.ΕΝ.) που είναι μια δικτύωση αυτόνομων σχημάτων που επιλέγουν να συντονίζουν την δράση τους σε πανελλαδικό επίπεδο.
Η Αριστερή Ενότητα γεννήθηκε μετά το νικηφόρο κίνημα του 2006 – 2007 και αντιλαμβάνεται ότι
μόνο η κοινή δράση των δυνάμεων της Αριστεράς μπορεί να είναι αποτελεσματική και νικηφόρα. Φιλοδοξούμε να γίνει πιο πλατιά η ενότητα αυτή. Ενώνουμε τη φωνή μας και τη δράση μας με αλλά κοινωνικά κινήματα (αντιρατσιστικό, οικολογικό, φεμινιστικό κ.α). Εμπνεόμαστε από τους αγώνες του χθες για να οργανώσουμε τους αγώνες του αύριο.
Είμαστε αριστεροί! Tοποθετούμε το εμείς πάνω από το εγώ, γιατί στα συλλογικά προβλήματα δεν υπάρχουν ατομικές λύσεις και αγωνιζόμαστε μαζί με τον κόσμο της εργασίας, οραματιζόμενοι μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση. Επιδιώκουμε την όξυνση των κοινωνικών διεκδικήσεων, διαφωνούμε με κάθε λογική εφησυχασμού και μοιρολατρίας και επιλέγουμε ριζοσπαστικές μορφές δράσεις.
Η ΑΣΥΜΜΕ3 είναι το όχημα μας μέσα στην σχολή στους αγώνες που δώσαμε, δίνουμε και θα δώσουμε, για μια ριζοσπαστική, δημοκρατική, ενωτική, δυνατή αριστερά της νίκης και της ανατροπής ενάντια σε αυτούς που μας κλέβουν το μέλλον!