26/04/2021
Ιωάννης Σκουρλετος
Εμείς οι 50αρηδες !!!
-Βλέπαμε Στρουμφάκια , Νιλς Χόλγκερσον , Φρου Φρου , Χάιντι , Σπορτ Μπιλυ και Θάντερκατς.
-Μεγαλώσαμε με Playmobil, Κάστρα και Πολιορκητές και Μonopoly.
-Τις απόκριες όλα τα αγόρια ντυνόντουσαν Ρομπέν των δασών,καουμπόιδες και Ζορό και τα κορίτσια πριγκίπισσες.
-Βλέπαμε ταινίες του Στάθη Ψάλτη και του Σωτήρη Μουστάκα
-Ακούγαμε Duran Duran,Europe,ΛΕΠΑ, Καρβέλα και Παπακωνσταντίνου.
-Θυμόμαστε περιγραφές Διακογιάννη, Ράπτη,Τσώχου,Αλευρόπουλου και του μπασκετικού Φίλιππα Συρίγου.
-Είδαμε τον τελικό του 1987 και καταλαβαίναμε τι βλέπουμε.
-Θυμόμαστε την αγκωνιά του Τσατσένκο στον Γιαννάκη και τις βολές για την...πρόκριση στα χέρια του "τίμιου γίγαντα" Καμπούρη.
-Είδαμε Χατζηπαναγή,Κούδα,Ντέταρι, Αναστόπουλο, Μαύρο, Σαραβάκο και Ζάετς. ⚽️
-Tρώγαμε πακοτίνια, πιτσίνια, πίτσα μεξικάνα,δρακουλίνια και "τι και τι"
-Είδαμε live (στην ΕΡΤ) το γκολ του Μαραντόνα με το χέρι.⚽️
-Πίναμε νερό από το λάστιχο ή από τα μπεκ του πάρκου που τα ανοίγαμε με τακάκια αυτοκινήτου και τα καλοκαίρια γυρνάγαμε στο σπίτι αργά τη νύχτα χωρίς να μας ψάχνει κανείς.
-Ηχογραφούσαμε τραγούδια σε κασέτες από το ραδιόφωνο.📻
-Ακούσαμε Jeronimo Groovy.
-Μαζεύαμε "χαρτάκια" Πανίνι και τζογάραμε με αυτά ή παίζαμε επιτραπέζια σε μια είσοδο πολυκατοικίας της γειτονιάς.
-Διαβάζαμε Μπλεκ,Περιπέτεια, Βαβούρα,Τρίποντο και Car and driver.
-Μετρούσαμε τα παγωτά και τα μπάνια στη θάλασσα.
-Τρώγαμε βραδινό στα Goody's.
-Πίναμε φραπέδες στα ραντεβού.
-Κανονίζαμε ραντεβού και βραδινές εξόδους με…σταθερό τηλέφωνο!
-Βλέπαμε RTL και ΙΤΑ 8.
-Κάναμε αφιερώσεις στα πειρατικά ραδιόφωνα.
-Προλάβαμε εισπράκτορα στο πίσω μέρος του αστικού και το κουτί για κέρματα δίπλα στον οδηγό.
-Βλέπαμε Ιππότη της ασφάλτου, Ντιουκς και Ιστορίες του χρυσού πιθήκου.
-Είχαμε αφίσες του Γκάλη,του Γιαννάκη, του Αναστόπουλου,του Σαραβάκου,του Βαν Μπάστεν,του Πλατινί,του Τσακ Νόρις και του Μπρους Λι.
-Είχαμε Beta και VHS κασέτες.
-Παίξαμε κουτσό,κρυφτό,μήλα,αλυσίδα, μακριά γαϊδούρα και πόλεμο με φυσοκάλαμα.
-Παίξαμε μπιλιάρδο και φάγαμε αμέτρητα κέρματα στα "ηλεκτρονικά" ή αλλιώς σφαιριστήρια.
-Πήγαμε σε θερινά σινεμά καθήμενοι σε καρέκλες με χρωματιστά καλώδια και τραπεζάκια,τρώγοντας πολλά κιλά πατατάκια,πίνοντας άλλα τόσα λίτρα κόκα κόλα και αμέτρητες γρανίτες.
-Είχαμε Αtari και Amiga.
-Παίξαμε "μπουκάλα" , "θάρρος ή αλήθεια" , “ποιος είναι ο δολοφόνος” στα πάρτι.
-Έχουμε ένσημα σε καρτέλες
-Όλοι θέλαμε να πάρουμε τα πρώτα air Jordan.
-Θυμόμαστε την πρώτη μέρα που λειτούργησε το πρώτο ιδιωτικό κανάλι στην tv.
-Γράφαμε με μαρκαδόρο τις POLO τσάντες και πιο μετά τις χακί κανάβινες με τους ιμάντες.
-Προλάβαμε το αεροδρόμιο στο Ελληνικό.
-Θυμόμαστε την Αθήνα χωρίς Μετρό.
-Λαμβάναμε γράμματα. Με γραμματόσημο.
-Πήραμε μισθό… σε δραχμές.
-Βλέπαμε Λωξάντρα,Τα λιονταράκια του κυρ Ηλία,Ορκιστείτε Παρακαλώ , Τον θησαυρό της Βαγίας,Φρουτοπία , τον Παραμυθά και του κουτιού τα παραμύθια
-Τρώγαμε ΙΟΝ και derby.
-Προλάβαμε το Μινιόν και βγάλαμε και φωτογραφία με τον Άγιο Βασίλη.
-Κατεβάσαμε το παράθυρο για να εισπνευσουμε τη βενζίνη στο βενζινάδικο.
-Πηγαίναμε σχολείο μια βδομάδα πρωϊ και μια απόγευμα.
-Δώσαμε πανελλήνιες με δέσμες και είχαμε μαθήματα κορμού!
-Προλάβαμε ποδιές στα σχολεία.
-Φορέσαμε "σπορτέξ" Ζίτα Ελλάς και γράψαμε αμέτρητα χιλιόμετρα με ποδήλατα BMX.
-Θυμόμαστε τις μονοήμερες με τον χαμό μέσα στα πούλμαν στο δημοτικό και το αποχαιρετιστήριο πάρτι στην έκτη με ραντεβού της τάξης το καλοκαίρι της αποφοίτησης από το λύκειο.
-Ξέρουμε τι είναι το 141 και το 131.
-Είδαμε την Λάρισα να παίρνει πρωτάθλημα.
-Έχουμε πιεί αρκετό Carnation και Νουνού.
-Είδαμε Μπένι Χιλ.
-Ανταλλάσσαμε τα διπλά χαρτάκια ποδοσφαίρου και σταματούσαμε το ποδήλατο με "κόντρα”.
-Μεγαλώσαμε με ασπρόμαυρη τηλεόραση και για χρόνια ήμασταν το τηλεκοντρόλ της📺
ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΖΑΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ!!!