04/06/2014
http://www.xaidarisimera.blogspot.gr/2014/06/blog-post.html
Ευχαριστήρια επιστολή Τάσου ΧαλκιάΟ Χαϊδαριώτικος λαός αποφάσισε συνειδητά την τελική έκβαση της εκλογικής μάχης με το αποτέλεσμα της περασμένης Κυριακής στις 25του Μάη. Τώρα είναι η ώρα του Μιχάλη Σελέκου, του Μιχάλη που το αξίζει! Επιθυμώ με την σειρά μου να τον συγχαρώ και να του ευχηθώ: σιδεροκέ…