31/01/2015
Το χρημα είναι απλά ενα μέσο για να διευκολύνει την ανθρωπότητα, δε θα έπρεπε να γίνεται χρεος και να υποδουλώνει τα άτομα. Ποιος όμως παράγει το χρήμα? έχει αξία? και αν ναι ποιος του τη δίνει? το χρήμα πέρνει αξία απο τον κάτοχό του, ο οποίος με την προσφορά του έργου του - το οποίο είναι η πραγματική αξία, παίρνει ώς αντίκρυσμα κάποια χαρτονομίσματα τα οποία αντικατοπρίζουν την προσφορά του, Θα ρωτήσει κανείς, μα έτσι δε γίνεται?
Οχι ακριβως....
Το χρήμα δημιουργείται απο κάποιες κεντρικές πηγές, και μοιράζεται με τη μορφή χρέους. Οφείλεται δηλαδή σε αυτες τις πηγές, στα κράτη, απο εκεί στις τράπεζες και πάλι με τη μορφή δανείων στα πρόσωπα, τα οποία και αυτά το οφείλουν. Παράλογο?
Τώρα για να δούμε όμως, πως γίνεται να οφείλουμε κάτι για το οποίο εργαστήκαμε? και ποιον πλήρωσε ο αρχικός πιστωτής για να δώσει αξία στο χρήμα που μας δάνεισε?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟΝ ΠΙΣΤΩΤΗ, ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΕΙ!!
Αυτο είναι ενα τρικ για να ελέγχεται ο κόσμος, κανονικά ΟΛΟ το χρήμα θα έπρεπε να προσφέρεται ως μέσο διευκόλυνσης με τη μορφή επιδοτήσεων και επιχορηγήσεων, προκειμένου να προαχθεί η παραγωγικότητα και η ανάπτυξη του κόσμου.
Κάθε ένας άνθρωπος που γεννιέται έχει έμφυτη αξία και θα πρέπει να πληρώνεται γι αυτη του την αξία στον κόσμο, και απο εκεί και πέρα ανάλογα με την προσφορά του καθενός εκείνος να κερδίζει περισσότερα η λιγότερα. Η πιστωτική αρχή και ο καθένας απο μας είναι υπεύθυνος για κάθε τι που συμβαίνει σε αυτο τον κόσμο καλό η κακο, εάν το χρήμα επιφέρει οποιοδήποτε δεινό,πρέπει να σταματά, η εάν μπορεί να προσφέρει ανακούφιση, τότε αυτό πρέπει να γίνεται άμεσα!
Δεν υπάρχει τίποτα το κακο που μπορει να προκύψει απο το να έχεις περισσότερο κόσμο ευτυχισμένο και ικανοποιημένο στις βασικές του ανάγκες.
Υπάρχει όμως ενα μειονέκτημα μόνο για κάποιους λίγους, που εφεύρουν χρήμα απο το πουθενά και που θέλουν όλο και περισσότερη δύναμη για να ελέγξουν τους ανήμπορους και τους απελπισμένους. Αυτοι οι βασιλιάδες της απελπισίας και της υποδούλωσης έχουν πλεόν γινει αντιληπτοί απο τον κόσμο, και τα έργα τους επίσης, το μόνο που μένει είναι να σταματηθούν και η λύση είναι στα χέρια του λαού!
Ο λαός μπορεί να επιλέξει η να δημιουργήσει εάν δεν υπάρχει την κατάλληλη, κατεύθυνση της ανθρωπότητας.
Το θέμα είναι ποιός και πότε θα κάνει την αρχή?