11/06/2026
Μείζον θέμα ,στα ... άνω πηγαδάκια της πόλης,αποτελεί το " κλείσιμο" του καλοκαιρινού camp του ΒΡΑΧΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΟΥ ....απ' την Αρσένη!!!!
Να σημειώσουμε πως το θέμα έφερε στο Δημοτικό Συμβούλιο,ο Δημοτικός Σύμβουλος και γιατρός ,κος Κώστας Λιακόπουλος εκ μέρους του συνδυασμού μας.
Και ποιο ήταν το θέμα:
Κατά πόσο επιτρέπεται ,σε δημοτικό παραχωρημενο χώρο ,να διοργανώνει κάποιος σύλλογος καλοκαιρινό camp (με χρηματικό αντίτιμο μάλιστα) ,σε χώρο μάλιστα που έχει παραχωρηθεί μόνο για χρήση γραφείου και επουδενί δεν πληροί τις προδιαγραφές ασφαλείας , προκειμένου να συνχρωτιζονται σε αυτόν , μικρά παιδιά!!!
Η Δημοτική Αρχή ,είχε άγνοια του γεγονότος και όταν το πληροφορήθηκε , έπραξε τα δέοντα, προκειμένου ν' ακυρωθούν οι προθέσεις του ΒΡΑΧΟΥ .
Αντιλαμβάνεστε , πως ο ΒΡΑΧΟΣ ούτε άδεια είχε πάρει , ούτε καν είχε ενημερώσει.
Αν όλο αυτό το εγχείρημα, δεν ήταν παράνομο (απ' όλες τις απόψεις),το camp θα γινόταν κανονικά!!!
Άρα, ούτε η Αρσένη ,ούτε ο Λιακόπουλος," έκοψαν" το camp.
Ο νόμος το σταμάτησε (ευτυχώς)!!!
Πάνω απ' όλα ,προέχει η ασφάλεια των παιδιών!!!
Η προστασία των παιδιών και η τήρηση της νομιμότητας δεν είναι ζήτημα πολιτικής αντιπαράθεσης ούτε θέμα προσωπικών συμπαθειών. Είναι υποχρέωση όλων μας.
Κατά δεύτερο λόγο, δεν μπορεί κανένας σύλλογος ,να εισπράττει χρήματα, χρησιμοποιώντας ΔΩΡΕΑΝ παραχωρημένο χώρο!!!
Ο συνδυασμός μας ,έθεσε το θέμα σεβόμενος τον όρκο που έδωσε ,να προασπίζεται τα συμφέροντα των δημοτών και του Δήμου.
Κι αυτό θα συνεχίσει να κάνει πάντα!!!
Είναι υποχρέωση όλων μας.
Πρόταση
Καλούμε λοιπόν, τον Δήμαρχο να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν και να μεριμνήσει ώστε τα παιδιά αυτά να εξυπηρετηθούν μέσω των δημοτικών προγραμμάτων και δομών, με τρόπο που να διασφαλίζει πλήρως τόσο τη νομιμότητα όσο και την ασφάλειά τους.
Για μας το πραγματικό ερώτημα δεν είναι αν κάποιοι δυσαρεστούνται επειδή δεν επετράπη μια συγκεκριμένη δραστηριότητα. Το ερώτημα είναι αν είμαστε διατεθειμένοι να κλείσουμε τα μάτια μπροστά σε παρανομίες και ελλείψεις που αφορούν μάλιστα παιδιά. Εμείς λοιπόν δεν είμαστε!
Και επουδενί θα ανεχθούμε παρερμηνείες και λάσπη στον ανεμιστήρα για πολιτικές σκοπιμότητες!