31/01/2026
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ
30 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ
30 χρόνια από την Κρίση των Ιμίων και βλέπουμε τον Κυριάκο Μητσοτάκη να ετοιμάζεται, μέσα στις επόμενες ημέρες, να συνομιλήσει με τους δολοφόνους των Βλαχάκου, Γιαλοψού
και Καραθανάση.
Τριάντα χρόνια μετά, βλέπουμε βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας να κατηγορούν το ΠΑΣΟΚ για το «γκριζάρισμα» του Αιγαίου, την ώρα που στο μισό Υπουργικό Συμβούλιο συμμετέχουν υπουργοί της κυβέρνησης Σημίτη. Την ίδια στιγμή, οι συνεταίροι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ανταγωνίζονται στο ποιος «ξεπούλησε» τα Ίμια και στο ποιος τα θεωρεί ελληνικά.
Κανείς όμως δεν λέει την αλήθεια: ότι σήμερα δεν μπορεί να υψωθεί ούτε ελληνική σημαία στα Ίμια, όχι απλώς να πατήσει Έλληνας στρατιώτης στο νησί.
Και όλα αυτά ενώ: η Αγιά Σοφιά έχει μετατραπεί σε τζαμί, ο Σουλτάνος Ερντογάν μιλά ανοιχτά για «Γαλάζιες Πατρίδες», οι NAVTEX διαδέχονται η μία την άλλη, με τους κυβερνώντες να προκαλούν όχι με πράξεις, αλλά με την επικίνδυνη αδιαφορία τους.
Ως Ασπίδα Πολιτών, ενός κόμματος που δεν έχει έδρα το Κολωνάκι αλλά τον Έβρο, καλούμε την κυβέρνηση και τους πολιτικούς της εταίρους να σταματήσουν να παίζουν με τη νοημοσύνη και τη μνήμη του ελληνικού λαού.
Τη σημαία ΔΕΝ την πήρε ο αέρας. Οι ήρωες ΔΕΝ έπαθαν “βέρτιγκο”. Και πάνω απ’ όλα, τα Ίμια, βάσει της Συνθήκης της Λωζάνης, ΗΤΑΝ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ