09/07/2021
"Θερμά Συγχαρητήρια " σε όλα τα παιδιά του Σχολείου μας που μας έφεραν τόσο καλούς βαθμούς στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2021. Με έκαναν τόσο πολύ χαρούμενη σήμερα! Τώρα εύχομαι " Καλές επιλογές " στο Μηχανογραφικό τους!
Η Διευθύντρια,
Π. Κωνσταντοπούλου.