30/03/2026
Με μια πολύ όμορφη δράση Δενδροφύτευσης ξεκίνησε η ημέρα μας σήμερα Δευτέρα 30/03/2026. Μετά από πρόσκληση του 1ου Δημοτικού σχολείου Αμαρύνθου, στα πλαίσια του προγράμματος «Νοιάζομαι και δρω- Εθελοντισμός» των εργαστηρίων δεξιοτήτων και των δράσεων της σχολικής Μονάδας για τον Ενεργό Πολίτη, υστέρα από πρωτοβουλία της δασκάλας της ΣΤ2 τάξης ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ Αναστασίας, πραγματοποιήθηκε δενδροφύτευση από τους μαθητές του τμήματος ΣΤ2 στον περιβάλλοντα χώρο της παιδικής χαράς που βρίσκεται έναντι του 1ου Νηπιαγωγείου Αμαρύνθου. Σημαντική ήταν η συμβολή της Υπηρεσίας Πρασίνου του Δήμου Ερέτριας, παρουσία του Δήμαρχου κυρίου Νικόλαου Γουρνή, του Αντιδήμαρχου Πρασίνου και Τεχνικών έργων κυρίου Κωνσταντίνου Ζαχαριά, του Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Αμαρύνθου κυρίου Δημήτριου Τσακλάνου του Πρόεδρου της Τοπικής Κοινότητας Αμαρύνθου κυρίου Δημήτριου Μουσελίμη, υπό την επίβλεψη των γεωπόνων και χορηγών της δράσης, κύριων Στρουμπούλη Σπύρου, Σαβαΐδη Πάρη και Χαϊνά Παναγιώτη και της συζύγου του Δήμητρας Μανή. Ο χώρος γέμισε ανέλπιστα όμορφα από ανθοφόρους θάμνους, καλλωπιστικά δέντρα και φυτά όπου αυτό απαιτούσε και η δράση αυτή εντυπωσίασε τους μικρούς μαθητές οι οποίοι χάρηκαν ιδιαίτερα εκτελώντας το εθελοντικό τους καθήκον καθώς είδαν στην πράξη πώς είναι η ανιδιοτελής προσφορά. Οι εθελοντές της Αμαρύνθιας Άρτεμις βοήθησαν τους μικρούς μαθητές και το συνεργείο του δήμου αθόρυβα όπου και όπως ζητήθηκε ενισχύοντας την δυναμική της δράσης.
Συγχαρητήρια σε όλους, τέτοιες δράσεις αναδεικνύουν την ανιδιοτελή προσφορά του πολίτη στην κοινωνία και μας κάνουν υπερήφανους ως ενεργούς πολίτες.