07/12/2021
Ο Λαμποίκος γεμίζει με Καρδιές Ανακύκλωσης γωνιές του Δήμου. Η "Καρδιά της Αγάπης", θα "ανάψει" μαζί με το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πλατεία στα Συλιβαινιώτικα την Παρασκευή 10.12.2021 στις 6.00 μ.μ. Θα δέχεται καπάκια από αναψυκτικά. Όταν γεμίζει η καρδιά, τα καπάκια θα συγκεντρώνονται από την Υπηρεσία Καθαριότητας και θα στέλνονται για καλό σκοπό στο ΕΚΑΜΕ 😍. Βρείτε τις καρδιές και γεμίστε τις με πολύ πολύ αγάπη.