11/04/2026
ΑΧ ΑΥΤΗ Η ΜΑΓΕΙΡΊΤΣΑ...π. Σάββας Αχιλλέως :Έρχεται η Ανάσταση του Κυρίου μας.Θα δείτε εις την πράξη πόσοι χριστιανοί υπάρχουν την ημέρα της Αναστασεως.Μόλις ακούσουν το Χριστός Ανέστη ,αμέσως θα αρχίσουν τα φιληματα τα φαρισαϊκά ,τα ψεύτικα.Θα αγκαλιαστουν να φιληθουν και αμέσως θα τους πει ο διάβολος .Τελειώσαμε. Πάμε τώρα.Που να πάτε; Ξέρεις ότι μόλις αποχωρήσεις από την Εκκλησία είσαι εχθρός του Θεού;Αναστήτω ο Θεός,
και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί αυτού. Είσαι εχθρός του Θεού παιδί μου.Το ξέρεις; Όχι λέει ,εγώ τον Χριστό τον αγαπώ.Και πως τον αγαπάς; Όταν ακούσεις το Χριστός Ανέστη ,που πας; Που φεύγεις; Πεινω λέει .Θα πάω να φάω.Τι να φας; Μαγειρίτσα.Αυτή είναι η ζωή σου; Αυτό σε κάλεσε ο Θεός ; Αυτό σου έδωσε το βάπτισμα ,αυτός σου έδωσε το όνομα να είσαι δικός του οπαδός ,στρατιώτης δικός του.Αυτός σου έδωκε το να λέγεσαι χριστιανός.Σου είπε να με εγκαταλείπεις και να φεύγεις να φας το φαγητό ; Την μαγειρίτσα...Αχ αυτή η μαγειρίτσα .Αχ αυτή η μαγειρίτσα η οποία παρασύρει πλήθος κόσμου.Και μετά απο το Χριστός Ανέστη θα μείνει ο ιερέας μόνος του και ο ιεροψαλτης και ο νεοκορος.Οι άλλοι που είναι; Η Εκκλησία λειτουργεί και εκείνοι χορεύουν.Η Εκκλησία λειτουργεί και εκείνοι αμαρτανουν.Η Εκκλησία λειτουργεί και εκείνοι είναι μακρυά απο το δείπνο το μυστικό του Κυρίου.απομαγνητοφώνηση. Σημεία των καιρών 3