19/06/2026
Ο Δήμος Ιάσμου εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή ολοκλήρωση του 24ου Φεστιβάλ Κερασιού στους Ασώματους.
Για τρεις ημέρες, η περιοχή μας αποτέλεσε σημείο αναφοράς πολιτισμού, παράδοσης και ψυχαγωγίας, φιλοξενώντας πλήθος εκδηλώσεων με μουσική, παραδοσιακούς χορούς και καλλιτεχνικά δρώμενα που ανέδειξαν τον πλούτο της τοπικής μας ταυτότητας.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους πολιτιστικούς συλλόγους που συμμετείχαν και παρουσίασαν εξαιρετικά χορευτικά προγράμματα, συμβάλλοντας καθοριστικά στη διατήρηση και προβολή της παράδοσής μας.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται στους καλλιτέχνες και τα μουσικά σχήματα που πλαισίωσαν τις εκδηλώσεις και προσέφεραν μοναδικές στιγμές ψυχαγωγίας στο κοινό, και συγκεκριμένα τη Μίνα Μπάτζιου, το συγκρότημα Orijinal Ton, το συγκρότημα İkilem και την Κέλλυ Κελεκίδου.
Ευχαριστούμε επίσης τους εθελοντές, τους εργαζόμενους και όλους τους συντελεστές που εργάστηκαν με συνέπεια για την άρτια διοργάνωση του φεστιβάλ.
Ξεχωριστά, ευχαριστούμε τον Λαογραφικό Πολιτιστικό Σύλλογο Ασωμάτων για τη στήριξη του, στην υλοποίηση της διοργάνωσης.
Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε και στο κοινό που αγκάλιασε με την παρουσία του το φεστιβάλ.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το 25ο Φεστιβάλ Κερασιού, με την ευχή να συνεχίσουμε όλοι μαζί να κρατάμε ζωντανή την παράδοση και τις αξίες του τόπου μας.
Ο Δήμος Ιάσμου σας ευχαριστεί θερμά.