13/06/2026
Σας προσκαλούμε με χαρά στην παρουσίαση των έργων των μαθητών της Δ΄τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ίου, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026 στις 6:30 μ.μ. στο ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΑΪΤΗ – ΣΙΜΩΣΙ
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης:
👉Το Δ1 θα παρουσιάσει τη δική του Ίο, κατασκευασμένη από πλαστελίνη.
👉Το Δ2 θα παρουσιάσει το πρόγραμμα αλληλογραφίας που υλοποίησε με το 11ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, καθώς και φωτογραφίες της Ίου που τράβηξαν οι μαθητές κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα και θα δώσει χαρά στα παιδιά για την προσπάθεια και τη δημιουργικότητά τους.
Σας περιμένουμε όλους!