Άνδρος-Ανοιχτοί Ορίζοντες

Άνδρος-Ανοιχτοί Ορίζοντες Επίσημη σελίδα της Δημοτικής παράταξης "Άνδρος-
Ανοιχτοί Ορίζοντες"

Όταν δεν αντέχεις την πρόοδο και όταν δεν έχεις τι να πεις, διαλέγεις τη φυγή.Κάπως έτσι αντιδρούν οι φυγάδες της ευθύνη...
04/02/2026

Όταν δεν αντέχεις την πρόοδο και όταν δεν έχεις τι να πεις, διαλέγεις τη φυγή.

Κάπως έτσι αντιδρούν οι φυγάδες της ευθύνης.

Και όταν δεν αντέχεις την ευθύνη, καταγγέλλεις. Ή καταδίδεις.

Η σημερινή επιλογή της παράταξης Λοτσάρη να απέχει από το Δημοτικό Συμβούλιο δεν μας αιφνιδίασε πολιτικά.
Απλά επιβεβαίωσε, για ακόμη μία φορά, αυτό που πλέον γνωρίζουμε όλοι.
Επιβεβαίωσε τη συνήθεια μιας αντιπολίτευσης που δεν είναι αντάξια των περιστάσεων και αδυνατεί να σταθεί στον θεσμικό της ρόλο.
Αλλά και όταν παρίσταται, δεν τοποθετείται.
Φωνάζει.
Βγάζει κραυγές άρνησης, εμποδίζει τον διάλογο και, τελικά,
το όχι σε όλα.

Η αποχή δεν είναι «θεσμική ευαισθησία».
Είναι θεσμική φυγή.

Η επίκληση του ζητήματος της Υγείας ως άλλοθι πέφτει στο κενό. Είχαν τη δυνατότητα να συμβάλουν ουσιαστικά και την κλώτσησαν, από καθαρό πολιτικό εγωισμό και δήθεν ενδιαφέρον.
Ας καταλάβουν επιτέλους ότι δεν είναι όλα τα θέματα για επικοινωνιακούς λόγους. Ειδικά η εργαλειοποίηση της υγείας είναι καταδικαστέα.

Ας πάψουν, λοιπόν, να παριστάνουν τα θύματα και τους τιμητές.
Όταν βρέθηκαν στη διοίκηση, δεν έλυσαν τίποτα. Αντιθέτως, μπέρδεψαν την Υγεία με την πολιτική σκοπιμότητα.

Η δημοτική μας αρχή δίνει μάχη με πράξεις, με παρεμβάσεις στη κεντρική κυβλερνηση με συνεχή διεκδίκηση και όχι με ανακοινώσεις και εύκολες καταγγελίες από τον καναπέ.

Τα διαχρονικά προβλήματα δεν λύνονται με κραυγές ούτε με αποχωρήσεις, αλλά με σχέδιο, επιμονή και παρουσία.

Αξίζει να σημειωθεί και η εντυπωσιακή τους συνέπεια… στην ασυνέπεια.

Λίγες μόλις ημέρες μετά τις βαρύγδουπες διακηρύξεις τους περί «συναίνεσης», «χαμηλών τόνων» και «τέλους της έντασης», επιστρέφουν στη γνωστή τακτική της σύγκρουσης, της καταγγελίας και της άρνησης.
Πρωτοπορούν πράγματι,
στο δήθεν και στην υποκρισία.

Το Δημοτικό Συμβούλιο Άνδρου λειτουργεί θεσμικά, νόμιμα και δημοκρατικά.
Οι συνεδριάσεις γίνονται και πλέον τις παρακολουθούν όλοι. Οι απόψεις ακούγονται, οι αποφάσεις λαμβάνονται.
Όποιος επιλέγει συνειδητά την απουσία, δεν δικαιούται εκ των υστέρων να καταγγέλλει τη διαδικασία που ο ίδιος απαξιώνει.
Αυτό δεν είναι πολιτική στάση.
Είναι πολιτική θρασυδειλία, σε όλο της το μεγαλείο.

Η Άνδρος δεν έχει ανάγκη από αρνητισμό, λαϊκισμό και ψηφοθηρία.
Έχει ανάγκη από δουλειά, σοβαρότητα, υπευθυνότητα και ανθρώπους που διεκδικούν και συζητούν στο τραπέζι, ακόμη κι όταν διαφωνούν.

Η αντιπολίτευση έχει αναγάγει την άρνηση σε στρατηγική.
Και απλώς επιβεβαιώνει αυτό που πλέον όλοι γνωρίζουμε.

Εμείς συνεχίζουμε.
Με συνεχή παρουσία.
Με έργο.
Με ευθύνη.
Με συνέπεια.
Προχωράμε με δουλειά και μεράκι για την πρόοδο του νησιού μας.

Συνεδρίαση Λογοδοσίας και το ΟΧΙ σε ΟΛΑ...καλά κρατεί......Ανάμεσα στα 5 θέματα της λογοδοσίας συζητήθηκαν 2 πολύ σημαντ...
22/12/2025

Συνεδρίαση Λογοδοσίας και το ΟΧΙ σε ΟΛΑ...
καλά κρατεί......

Ανάμεσα στα 5 θέματα της λογοδοσίας συζητήθηκαν 2 πολύ σημαντικά....

1. Ένα έργο μεγάλης σημασίας για την Άνδρο, με ισχυρό περιβαλλοντικό, κοινωνικό και αναπτυξιακό αποτύπωμα, βρέθηκε στο επίκεντρο της ειδικής συνεδρίασης λογοδοσίας του Δήμου.
Ένα έργο που, πριν καν παρουσιαστεί επίσημα, η αντιπολίτευση έσπευσε να αμφισβητήσει και να μηδενίσει, πιστή στη διαχρονική της τακτική:
Του, όχι στα έργα ουσίας, όχι σε όλα.

■ Το πρώτο και απολύτως κρίσιμο θέμα αφορά τον καθαρισμό του βυθού στην παραλία Σχοινιά–Σταυροπέδας, από τη ρύπανση που προκάλεσε η κατάρρευση του πρώην ΧΑΔΑ το 2011.

■ Ένα γεγονός που στιγμάτισε το νησί, με εκατοντάδες χιλιάδες τόνους απορριμμάτων να καταλήγουν στη ρεματιά και στη θάλασσα. Ένα θέμα που «θυμήθηκαν» κάποιοι επιλεκτικά προεκλογικά το 2019, για να ξεχαστεί πλήρως στη συνέχεια.

■ Από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μας, το ζήτημα τέθηκε σε προτεραιότητα.

Με συστηματική δουλειά και συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και επιστημονική τεκμηρίωση από το ΕΛΚΕΘΕ, φτάσαμε σήμερα στην υπογραφή προγραμματικής σύμβασης με το Υπουργείο, για την υλοποίηση του έργου ύψους 9.200.000 ευρώ.

■ Το έργο υλοποιείται από το Υπουργείο, σε συνεργασία με τον Δήμο, να ασκεί τον θεσμικό του ρόλο στην επίβλεψη και τον έλεγχο.
Ακόμα και σε αυτή τη θετική εξέλιξη, η μειοψηφία επέλεξε να δημιουργήσει αμφιβολίες, με προσχηματικές απορίες και καχυποψία, απέναντι ακόμα και στο ΥΠΕΝ, σε ένα απολύτως αδειοδοτημένο και θεσμικά θωρακισμένο έργο.
Με λίγα λόγια και με κατασκευασμένες αιτιάσεις, επιλέγουν την άρνηση σε όλα.

Τους υπενθυμίζουμε ακόμα μια φορά, ότι ο πανικός είναι κακός σύμβουλος.

■ Το συγκεκριμένο, πρόκειται για ένα μεγάλο έργο. Ένα έργο ουσίας.
Η σημερινή Δημοτική Αρχή, με ευθύνη και αποφασιστικότητα, έχει επιλέξει να πιάσει όλες τις «καυτές πατάτες» που ταλανίζουν το νησί μας και άλλοι τις άφησαν πίσω τους.

■ Η Άνδρος δεν χρειάζεται πολιτικάντικες τοποθετήσεις, αρνήσεις και αναβολές που ανακυκλώνουν το τίποτα.
Έχει ανάγκη από αποφάσεις, συνέπεια, υπευθυνότητα και έργα ουσίας.

Στη συνέχεια.....

2. Αναδείχθηκε ένα δεύτερο, εξίσου κρίσιμο, το Ε9 του Δήμου Άνδρου.

Ένα ζήτημα που η σημερινή Δημοτική Αρχή κλήθηκε να διαχειριστεί μέσα σε καθεστώς αβεβαιότητας και σοβαρών λαθών που είχαν συσσωρευτεί τα προηγούμενα χρόνια.

■ Κατά την προηγούμενη διοίκηση, το Ε9 είχε ανατεθεί επί σειρά 3 ετών σε ιδιωτική εταιρεία με απευθείας αναθέσεις και συνολικό κόστος περίπου 60.000 ευρώ, χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Το Ε9 που παραλάβαμε εμφάνιζε σοβαρές ατέλειες και υπέρογκες οφειλές.

《 ...Να σημειωθεί ότι,
η ίδια εταιρεία συνδέεται και με την υπόθεση της Αναπτυξιακής, όπου είχε αναλάβει ρόλο εκκαθαριστή και ταυτόχρονα προχώρησε σε αγορά χρέους της, προκειμένου να το διαπραγματευτεί η ίδια. Πρακτικές που εγείρουν σοβαρά ζητήματα ασυμβίβαστου και για τον λόγο αυτό η υπόθεση διερευνάται.
Την ίδια στιγμή, η προηγούμενη διοίκηση, Λοτσάρη, δήλωνε άγνοια, για την εταιρεία αυτή, κάτι που το διαψεύδει η πραγματικότητα, αφού συνεργαζόντουσαν με την ίδια εταιρεία, δίνοντας της επί 3 χρόνια απευθείας αναθέσεις για το Ε9....》

■ Αποκαλυπτικό είναι,
το γεγονός ότι για το Ε9 ζητήθηκαν στοιχεία απο την αρμόδια ΔΟΥ, τον Απρίλη του 2021. Απάντηση τότε, δεν δόθηκε ποτέ κατά τη διάρκεια της διοίκησης Λοτσάρη Θωμά και έμεινε εκτεθειμένος ο Δήμος, έως τον Απρίλιο του 2024, οπου ο Δήμος συσσώρευε, αυτά τα χρόνια, λανθασμένες οφειλές και τόκους.

Αποτέλεσμα, χρεώθηκε ΕΝΦΙΑ άνω των 220.000 ευρώ, επιβλήθηκαν τόκοι άνω των 15.000 ευρώ και ο Δήμος δεν μπορούσε να έχει φορολογική ενημερότητα και εμφανιζόταν ως μη φερέγγυος.

■ Η σημερινή Δημοτική Αρχή επέλεξε το σωστό και θεσμικό και ενήργησε άμεσα.
Με σοβαρότητα, δουλειά και διεκδίκηση της ορθότητας των στοιχείων, προχώρησε στη διόρθωση και τακτοποίηση του Ε9 του Δήμου, τον Απρίλη του 2024.
Το αποτέλεσμα είναι απολύτως μετρήσιμο: Διαγραφή ΕΝΦΙΑ 182.700 ευρώ.
Ο Δήμος είχε συνολικό όφελος 188.800 ευρώ και μείωση του ετήσιου ΕΝΦΙΑ από 60.000 ευρώ σε μόλις 15.000 ευρώ, δημιουργώντας πραγματικό και ουσιαστικό όφελος για τον Δήμο και τους δημότες.

《....Χαρακτηριστικό της νοοτροπίας, υπήρξε η αντίδραση συμβούλου της αντιπολίτευσης, οικονομολόγου, του κ. Θωμά ο οποίος, όταν άκουσε για τη διαγραφή οφειλής ύψους 188.800 ευρώ και για το ετήσιο όφελος των 35.000 ευρώ από τη μείωση του ΕΝΦΙΑ, αναφώνησε ειρωνικά:
«Α! Και τι έγινε;».
Αυτή ακριβώς είναι η κουλτούρα ευθύνης που εκπροσωπεί η αντιπολίτευση:
▪︎ Απαξίωση του μετρήσιμου όφελους,
▪︎ σιωπή για τα λάθη τους
και
▪︎ αλαζονεία απέναντι στη δουλειά που γίνεται....》

Σήμερα......

■ Η Δημοτική Αρχή έχει επιλέξει τον δρόμο της ευθύνης και των λύσεων.
■ Διεκδικεί το σωστό, αντιμετωπίζει με υπευθυνότητα τα σοβαρά και τα χρονίζοντα προβλήματα και δίνει λύσεις με γνώμονα το συμφέρον της Άνδρου και των πολιτών της.

Παρακάτω το link της λογοδοσίας:

ΕΙΔΙΚΗ συνεδρίαση λογοδοσίας δημοτικής αρχής, 19/12/2025, ώρα 18:00

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ – ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣΦωνές, παρεμβάσεις, ειρωνείες, άναρθρες κραυγές και μια τοξικότητα που δεν τι...
01/11/2025

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ – ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ

Φωνές, παρεμβάσεις, ειρωνείες, άναρθρες κραυγές και μια τοξικότητα που δεν τιμά κανέναν.

Δεν άντεχαν τις απαντήσεις, δεν ήθελαν κανόνες, τους ενοχλούσαν όλα. Έχουν απαίτηση να μιλούν μόνο εκείνοι.

Όταν τα επιχειρήματα τελειώνουν, αρχίζει το θέατρο.
Και πράγματι… έδωσαν μια “παράσταση” αντάξια της παρουσίας τους.

Αντί για διάλογο, επιλέγουν την φασαρία.
Αντί για θέσεις, επιλέγουν τις αοριστίες.
Αντί για αυτοκριτική επιλέγουν τον λαικισμό.

Δεν θέλουν να ακούν για το παρελθόν. Και όμως το παρελθόν τους χαρακτηρίζει και περισσότερο από όλα δείχνει τον χαρακτήρα τους.

Η κοινωνία όμως, και θυμάται και βλέπει και κρίνει.
Απλά κάποιοι δεν το αντέχουν.

■ Ας πάμε σε κάποια ερωτήματα που έθεσαν....

🔹 Αντιπλημμυρικά – “ποιος φταίει για την καταιγίδα;”

Ίσως κάποιοι νομίζουν ότι μιλούν με το Θεό και ζητούν τα ρέστα.
Είχαν απορία ποιος ευθύνεται για την καταιγίδα και τι έχουμε κάνει για να μην επαναληφθεί.
Τι να πει κανείς??

Αναλύσαμε όλες τις ενέργειες που έγιναν και όσα προγραμματίζονται ακόμα να πράξουμε σε συνεργασία και με το Επαρχείο.

■ Το φαιδρό όμως, είναι ότι:

το ερώτημα, προήλθε από εκείνους που ήταν παντελώς απόντες σε ανάλογα περιστατικά κατά τη θητεία τους.
Τους καλέσαμε ευγενικά, εκτός από το να σχολιάζουν, να καταθέσουν στην Τεχνική Υπηρεσία τα αντιπλημμυρικά έργα που είχαν “σχεδιάσει” το 2019 και το 2022 όταν πλημμύρισε το νησί. Να μας πουν τις πρακτικές που εφάρμοσαν με λιγα λόγια.
Θα αναμένουμε.
Αλλά μάλλον θα αναμένουμε επαόριστον.
Αφού το μόνο που έκαναν ήταν να κοιτούν από μακριά τις εξελίξεις και τις συνέπειες.
Εμείς δεν θα τους περιμένουμε και θα πράξουμε όσα είπαμε.

🔹 Παιδική Χαρά Χώρας – 210.000€ για... “ανακαίνιση” το 2022....
Ναι καλά διαβάσατε, για ανακαίνιση!!!!!

Ε Ναι, σταματήσαμε το έργο της ανακαίνισης που είχαν ετοιμάσει το 2022 και ζητήσαμε νέα χωροθέτηση και τροποποίηση της μελέτης.

■Και ιδού γιατί:

● Η υφιστάμενη παιδική χαρά της Χώρας, φτιάχτηκε το 2019 μέσω προγράμματος του “Φιλόδημος Ι” — δεν μπορεί να διαλυθεί πριν περάσουν 5 χρόνια.
● Είναι απόλυτα χρηστική και την χαίρονται τα παιδιά μας. Το μόνο που χρειάζεται είναι συντήρηση.
Άγνωστη λέξη για τον κ. Λοτσάρη και την παρέα του.
● Η νέα μελέτη, δεν προέβλεπε παιχνίδια για παιδιά με ειδικές ανάγκες, σύμφωνα με τις νέες διατάξεις
● Η Χώρα, χρειάζεται ακόμα μια νέα παιδική χαρά, όχι να καταστρέψουμε μια σχεδόν καινούρια.
● Και τέλος, η μελέτη προέβλεπε...ανάμεσα στα άλλα παράδοξα, ένα “σύνθετο όργανο καραβάκι”,
αξίας 40.000 ευρώ!!!
Ναι ακριβώς, 40.000 ευρώ για ένα σύνθετο παιχνίδι τύπου καραβάκι. Όσο κοστίζει ένα πολυτελές αυτοκίνητο. Τι άλλο να σχολιάσουμε?

Δεν θα επεκταθώ περισσότερο. Είναι προφανείς οι λόγοι που μας επέβαλαν να πράξουμε το αυτονόητο.

Το 2018 και το 2019, ως τότε διοίκηση, κατασκευάσααμε με 140.000 ευρώ, από το πρόγραμμα
Φιλόδημος Ι,
ΠΕΝΤΕ Παιδικές Χαρές, σε Χώρα, Κόρθι, Μπατσι, Πιτροφό, Παλαιόπολη...

Η νέα μελέτη έχει ήδη κατατεθεί. Περιμένουμε την επίσημη απάντηση, ύστερα από πολλές συναντήσεις, για το θέμα αυτό, στο "Πράσινο Ταμείο".

🔹 NATURA & Ειδική Περιβαλλοντική Μελέτη (ΕΠΜ)

■ Εδώ αρχίζει ο τραγέλαφος.

Αντί να ζητήσει συγγνώμη ο κ. Λοτσάρης,, από τους Ανδριώτες που απέκρυπτε την εξέλιξη της σοβαρής μελέτης επί 4 χρόνια, από το 2019 μεχρι το 2023 που τον Απρίλιο του 2023 τελείωσε η διαβούλευση, ο κ. Λοτσάρης προσποιείτε και ζητάει δήθεν… τα ρέστα!

■Η αλήθεια είναι ΜΙΑ:

▪︎ Εμείς επαναφέραμε το θέμα.
▪︎ Πήγαμε στο Υπουργείο, διαπραγματευτήκαμε, και φέραμε νέα δεδομένα και χάρτες προς έγκριση, που δούλεψαν γι αυτό επί 5 μήνες η Τεχνική Υπηρεσία μαζί με ιδιώτες μελετητές και μηχανικούς.

■ Στη Συνέχεια:

– Το Δημοτικό Συμβούλιο είχε οριστεί για 15 Σεπτεμβρίου, για την παρουσίαση της τροποποίησης.
– Ο ίδιος ζήτησε αναβολή για τις 23 Σεπτεμβρίου — που φυσικά δεχτήκαμε, στο πνεύμα συναίνεσης.

■ Και τι συνέβη?

Μία μέρα πριν το νέο συμβούλιο, δηλαδή στις 22 Σεπτεμβρίου, και μετά από 2.5 χρόνια, οι μελετητές της ΕΠΜ, κατέθεσαν τη μελέτη στο Υπουργείο — χωρίς τις τροποποιήσεις.
Περίμεναν δηλαδή 2.5 χρόνια και δεν μπορούσαν να περιμένουν μια μέρα ακόμα κυριολεκτικά......
Αν είναι δυνατόν τέτοια σύμπτωση....

Δηλαδή......

Ο κ. Λοστάρης δηλώνει ανέτοιμος στις 15 Σεπτέμβρη, ενώ το ήξερε 5 μήνες πριν και ΟΚΤΩ (8) μέρες πριν γίνει το συμβούλιο, από τις 7 Σεπτέμβρη. Ορίζεται η αναβολή που ζήτησε για τις 23 Σεπτέμβρη και στις 22 κλείνει ο Φάκελλος.
Συμπέρασμα:
Τεράστια σύμπτωση όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας και σίγουρα αν δεν είχε ζητήσει την παράταση η αντιπολίτευση, η μελέτη θα είχε περάσει κανονικά από τις 15 Σεπτέμβρη που όλα ήταν έτοιμα.

● Αρα:
Είτε πρόκειται για τραγική σύμπτωση, είτε για κάτι άλλο που θα φανεί σύντομα.

Σε κάθε περίπτωση, ισχύει το γνωστό:

《 Φωνάζει ο φταίχτης, για να κρύψει την αλήθεια και να γίνει πιστευτός.》

● Φυσικά, όπως πάντα, γνωστό “παπαγαλάκι”, έσπευσε να αναπαράγει τις ίδιες ανακρίβειες με τις γνωστές αοριστίες του στο πνεύμα που τον χαρακτηρίζει.

● Η αλήθεια όμως, που
δεν χωράει ούτε ανακρίβειες, ούτε παραφιλολογίες, τον διαψεύδει.
Γιατί η αλήθεια έχει τεκμήρια.

●Αξίζει να δείτε το βίντεο του συμβουλίου, για να βγάλετε τα συμπεράσματά σας.

6η/2025 ΕΙΔΙΚΗ συνεδρίαση λογοδοσίας δημοτικής αρχής, 29/10/25, ώρα 18:00

Το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΤΠΣ), δεν είναι παιχνίδι για μικροπολιτικήΑύριο η αντιπολίτευση με τον κ. Λοτσάρη διοργανώ...
07/10/2025

Το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΤΠΣ), δεν είναι παιχνίδι για μικροπολιτική

Αύριο η αντιπολίτευση με τον κ. Λοτσάρη διοργανώνει «συνάντηση για το ΤΠΣ».
Δύο χρόνια μετά τη συγκρότηση της ομάδας εργασίας και – τι σύμπτωση – λίγους μόλις μήνες μετά τη δημιουργία της διαπαραταξιακής ομάδας για το ίδιο θέμα, στην οποία συμμετέχει και ο ίδιος.
Συμμετοχή όμως… μόνο στα χαρτιά, αφού η συνεχής του απουσία από όλες τις συναντήσεις μιλά από μόνη της.

Η ομάδα έχει συνεδριάσει έξι φορές, οι τρεις ανοιχτά για το κοινό.
Από όλες, ο κ. Λοτσάρης απουσίαζε.

Και όλοι γνωρίζουν ότι έχει ήδη προγραμματιστεί νέα συνάντηση στα μέσα Οκτωβρίου με τους μελετητές του έργου.

Παράλληλα, από τις αρχές του 2024, ο Δήμος έχει αναθέσει σε ειδικό χωροτάκτη – πολεοδόμο το ρόλο του ενδιάμεσου κρίκου ανάμεσα στη μελετητική εταιρεία, το Δήμο και τη διαπαραταξιακή ομάδα.
Μια ομάδα που περιλαμβάνει πέντε μηχανικούς, έναν νομικό και αιρετούς όλων των παρατάξεων, πλαισιωμένη από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου,
δουλεύει μεθοδικά και με θεσμικό τρόπο.

Και τώρα, αντί να συμμετάσχει θεσμικά, η αντιπολίτευση, επιλέγει την παραταξιακή “εκδήλωση” για να δείξει ότι «δήθεν κάτι κάνει».
Μόνο που το ΤΠΣ δεν είναι ούτε πανό, ούτε προεκλογικό σποτ.
Είναι σοβαρό εργαλείο σχεδιασμού για το μέλλον της Άνδρου.

Και αναρωτιέται κανείς:
ποιοι ακριβώς θα “ενημερώσουν” αύριο;
Ο κ. Λοτσάρης γνωρίζει από χωροταξία ή απλώς ετοιμάζει από τώρα προεκλογικές αντιπολιτευτικές συγκεντρώσεις;

Όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά, έρχεται στις συναντήσεις, καταθέτει προτάσεις, συνεργάζεται.
Όποιος ψάχνει μικροπολιτική ευκαιρία, κάνει εκδηλώσεις.

Η πρόσκληση πάντως προς την αντιπολίτευση ισχύει:
Τον περιμένουμε έστω και καθυστερημένα, να καταθέσει τις προτάσεις του στη διαπαραταξιακή ομάδα που ήδη λειτουργεί,
έστω και καθυστερημένα — γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει καταθέσει απολύτως τίποτα.

Η Άνδρος χρειάζεται σχέδιο και υπευθυνότητα. Όχι ανούσια θεάματα.

Υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει να μιλάνε ασταμάτητα χωρίς στην ουσία να λένε τίποτα.Έχουν αναγάγει σε επιστήμη την αε...
25/09/2025

Υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει να μιλάνε ασταμάτητα χωρίς στην ουσία να λένε τίποτα.
Έχουν αναγάγει σε επιστήμη την αερολογία, την φλυαρία και τα σκόπιμα λόγια χωρίς νόημα.

Μιλάνε ασταμάτητα σαν να μην υπάρχει αύριο, σαν σε θεατρικό μονόλογο. Παριστάνουν τους "σωτήρες" και στο τέλος αποκαλύπτονται και δεν μένει ούτε μια λέξη με περιεχόμενο.

Είναι οι επαγγελματίες του λαϊκισμού. Οι ρήτορες του απόλυτου τίποτα. Οι θιασώτες του αλαλούμ. Όπως λέει ο λαός, "οι γνωστοί μπαχαλάκηδες".

Κι ενώ κάποιοι άλλοι δουλεύουν και προσπαθούν για λύσεις, αυτοί ψάχνουν με μανία να βρουν τα προβλήματα στις λύσεις. Αν δεν υπάρχουν τα κατασκευάζουν.
Γιατί χωρίς φασαρία και μόνιμη αντίρηση δεν έχουν λόγο ύπαρξης.

Η τακτική τους είναι φτηνή και προβλέψιμη. Λόγια του αέρα, έννοιες μπερδεμένες, κινδυνολογία, άφθονος λαικισμός και όλα χωρίς ίχνος ουσιαστικής τεκμηρίωσης.
Νομίζουν ότι με τον τρόπο αυτό, εξαπατούν τον κόσμο.

Στην πραγματικότητα, όμως, αποκαλύπτουν το απόλυτο κενό τους. Μηδέν έργο, μηδέν προτάσεις, μηδέν αποτέλεσμα, μόνο ανέξοδη φλυαρία.

Η κοινωνία, όμως, δεν έχει ανάγκη από επαγγελματίες της φλυαρίας. Δεν έχει ανάγκη από προκατασκευασμένα αδιέξοδα. Έχει ανάγκη από όραμα, από πράξεις, έχει ανάγκη από ανθρώπους που νοιάζονται για τον τόπο.

Όσοι επιλέγουν αυτή την τακτική κερδίζουν την απαξίωση. Γιατί ο κόσμος θέλει αλήθειες, θέλει ουσία και περισσότερο από όλα, θέλει να βλέπει θετική προσπάθεια και έργο.

ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΣΕΒΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΩΝΣτην Ειδική Συνεδρίαση Λογοδοσίας, η αντιπολίτευση απέδειξ...
01/09/2025

ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΣΕΒΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΩΝ

Στην Ειδική Συνεδρίαση Λογοδοσίας,
η αντιπολίτευση απέδειξε ξανά ότι βρίσκεται σε μόνιμη σύγχυση και παραλήρημα.
Δεν θέλει πρόοδο.
Δεν θέλει να βλέπει έργα.
Μόνο λάσπη, πετροπόλεμο και χωρίς προτάσεις.

Ερωτήματα που δεν ήταν καν ερωτήματα, αλλά ψεύτικα συμπεράσματα.
Πρώτα τα ανέβασαν στο διαδίκτυο, μετά –για να δικαιολογηθούν– κατέληξαν στο ανεύθυνο «νόμιζα» και «άκουσα».
Αυτά όλα δείχνουν, τακτική διχασμού, υποκρισία και διαρκή πρόθεση αποπροσανατολισμού, εκτρέποντας το συμβούλιο λογοδοσίας σε μια διαδικασία εκτός θεσμών.

Για παράδειγμα -
Ερωτήσεις-Επιγραμματικά:

● Ναυαγοσωστική κάλυψη:

Μας κατήγγειλαν για ελλείψεις.
Μόλις παρουσιάσαμε στοιχεία, το γύρισαν στο «νόμιζα».
Απορία:
Αφού έγραψαν το ψέμα στο διαδίκτυο, γιατί δεν γράφουν τώρα και την αλήθεια, αφού την έμαθαν?

● Καθαριότητα – Κόρθι:

Η Σύμβουλος που υπέβαλε το θρασύτατο υποκριτικό ερώτημα, ουσιαστικά δεν δίστασε να δυσφημήσει το ίδιο το χωριό, προκειμένου να ικανοποιήσει το μένος της, με τα ανυπόστατα επιχειρήματά της.
Αυτή είναι η «υπευθυνότητά» τους.

● Στάδιο Χώρας:

Το "μεγαλείο" της αντιπολίτευσης, έλαμψε πάλι....
Μας κατηγόρησαν για τον χλοοτάπητα.
Ποιοι;
Εκείνοι που τον κατέστρεψαν το 2019 και τον αντικατέστησαν το 2022 με μεγάλη αστοχία.
Πήραν έναν χλοοτάπητα καλοσυντηρημένο επί 20 χρόνια από το 2000 και αφού έδιωξαν το 2019 τον συντηρητή, κατέστρεψαν ολοσχερώς τον χλοοτάπητα του Σταδίου.
Στη συνέχεια και αφού τον άλλαξαν το 2022, μας τον παρέδωσαν σε άθλια κατάσταση το 2024. (Υπάρχει φωτογραφικό ντοκουμέντο).
Εμείς από την πρώτη στιγμή το διορθώνουμε και τον βελτιώνουμε με ειδικο γεωπόνο.

● ΞΕΝΙΑ:

Ακόμα και αυτό τους ενόχλησε, που δίνουμε λύση σε ένα χρόνιο πρόβλημα που εκείνοι ούτε καν άγγιξαν. Τουλάχιστον ας σιωπήσουν αφού βλέπουν ότι δρομολογείται η επίλυση.

● Γεφυράκι Μπατσίου:

Είπαν ότι δεσμεύτηκε!!! ο Δήμαρχος πως θα το βουλιάξει με μπουλντόζες.
Έφτασαν στο σημείο να κατασκευάσουν τόσο ψευδή και θρασύτατα ερωτήματα.
Όταν άκουσαν την απάντηση, το πήραν πίσω και αυτό, με παιδαριώδη επιχειρήματα.
Τελικά, το μόνο που έχουν γκρεμίσει είναι η αλήθεια, η υπευθυνότητα και κάθε γέφυρα με την πραγματικότητα.

● Οι ερωτώντες… απόντες:

Για πολλοστή φορά, συνεχίζουν το ίδιο σκηνικό και μάταια η πρόεδρος κάθε φορά τους το επισημαίνει.
Οι περισσότεροι που «έθεσαν» ερωτήματα, έλειπαν ξανά.
Γιατί;
Μήπως γιατί οι ερωτήσεις δεν ήταν δικές τους?
Μήπως δεν ήξεραν να τις υποστηρίξουν και έστειλαν τον κηδεμόνα τους?
Η Ανικανότητα και η ανευθυνότητα στο μεγαλείο της. Μια αντιπολίτευση μικρόψυχη, ετερόφωτη, δανεική και υποκριτική.

● Στο θέμα για κάποιο επεισόδιο μεταξύ δύο εμπλεκομένων.

Εδώ καταλήθηκαν όλοι οι θεσμοί και κάθε δεοντολογία στο όνομα του φανατισμού και της παραπληροφόρησης.
Δεν σέβονται καν τα προσωπικά δεδομένα.
Δεν σέβονται ότι δεν υπήρχε καμία έγγραφη καταγγελία για να λάβει επίσημα γνώση ο Δήμος, ώστε να προβεί ο Δήμος στα απαραίτητα.
Δεν σέβονται τους ανθρώπους. Διασύρουν αβίαστα επαγγελματίες συνανθρώπους μας, προσωπικότητες, χαρακτήρες...
Χωρίς αποδείξεις.
Χωρίς έγγραφα στοιχεία.
Μόνο λάσπη και απύθμενο θράσος.

Ξεπέρασαν κάθε όριο συμπεριφοράς και δεοντολογίας – έννοιες μάλλον άγνωστες για την αντιπολίτευση.
Φτάνουν στα όρια της νομικής παρέμβασης.
Κρίμα. Και ντροπή.

■ Συμπερασματικά:

Η αντιπολίτευση βλέποντας να παράγεται έργο είναι μόνιμα σε πανικό και κατασκευάζει σενάρια λάσπης για να αντιμετωπίσει την απραξία της.
Εμείς παράγουμε έργο.
Εκείνοι μιλούν δήθεν για «εγκατάλειψη». Μάλλον εννοούν αυτή που άφησαν πίσω τους.
Εμείς φέρνουμε λύσεις, μέσα από πολλή δουλειά και συνεργασίες.

Η κοινωνία μας ζητά προτάσεις, όχι καυγάδες.
Ζητά έργο, όχι κουτσομπολιά.
Ζητά εξωστρέφεια, όχι απομόνωση.

Προσπερνούμε την απαράδεκτη αντιπολίτευση, που αποτελεί μοναδικό παράδειγμα προς αποφυγή.

Συνεχίζουμε με έργα, με μεθοδικότητα, με συνέπεια και μεράκι για την πρόοδο του νησιού μας, σεβόμενοι τις αξίες και τους θεσμούς και πάνω από όλα σεβόμενοι την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μας.

Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗ.Παρακολουθώντας τα λεγόμενα και γραφόμενα της αντιπολίτευσης πραγματικά δεν μπορεί καν...
13/08/2025

Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗ.

Παρακολουθώντας τα λεγόμενα και γραφόμενα της αντιπολίτευσης πραγματικά δεν μπορεί κανείς παρά να αναρωτηθεί αν υπάρχει μεγαλύτερο παράδειγμα απόγνωσης, υποκρισίας
και ανυπόστατων ειδήσεων.

Μοναδικός τους στόχος είναι να μηδενίζουν το έργο και τις δράσεις της διοίκησης, με αφήγημα που αγγίζει τα όρια της πλήρους σύγχυσης.

Μερικά παραδείγματα που αποκαλύπτουν την απόγνωση:

●Δρομολογούμε την επέκταση του λιμανιού και η ερώτηση είναι: «Γιατί το υπέγραψε ο δήμαρχος;»

●Επενδύουμε 100.000€ από το ταμείο του λιμενικού ταμείου για την κατασκευή λιμεναρχείου και ακούγεται η κριτική: «Γιατί βάζεις του Λ.Τ. χρήματα και δεν παίρνεις χρηματοδότηση;»

●Παίρνουμε χρηματοδότηση 700.000€ για μελέτη επέκτασης του λιμανιού και η αντιπολίτευση ρωτά: «Γιατί παίρνεις χρηματοδότηση και δεν βάζεις από το ταμείο;»

Η σύγχυση σε όλο της το μεγαλείο.

●Κατασκευάζουμε νέο κλειστό γυμναστήριο υψηλών προδιαγραφών και το βαφτίζουν «κοτέτσι 400 θέσεων» επειδή δεν έχει 500.

●Δίνουμε σε γιατρό που θέλει να εγκατασταθεί μόνιμα στο Κέντρο Υγείας 600€ και λένε.... «πρέπει να δώσεις 1.000».

●Υποστηρίζουμε έναν σύλλογο με 500€ και λένε..... «πρέπει να δώσεις περισσότερα».

●Μας παραχωρεί δωρεάν ο Δήμος Αθηναίων, ύστερα από πολλές διαδικασίες, ένα υπερσύγχρονο απορριμματοφόρο και η κριτική είναι: «Γιατί το πήρες τον Αύγουστο;»

●Φέρνουμε εγκατάσταση αφαλάτωσης σε χρόνο μηδέν, ενώ η προηγούμενη διοίκηση δεν είχε καν προβλέψει ή προγραμματίσει κάτι ανάλογο. Και λένε......«Έπρεπε να τη φέρεις πιο νωρίς»

●Κάνουμε ασφαλτοστρώσεις και λένε..... "το έργο είναι δικό μας" και πάλι διαμαρτύρονται.

●Δίνουμε αιγίδα σε εκδηλώσεις και οι καλοθελητές λένε: «Τι είναι η αιγίδα; Το κάνεις για να βγάζεις φωτογραφίες.»
Και άλλα πολλά ευτράπελα, που δεν αξίζουν σχολιασμών.

●Έχουμε προσλάβει ειδικούς συμβούλους και συνεργάτες και λένε...."γιατί δεν προσλάβατε τους δικούς μας?"

Γίνονται δύο επιτυχημένες αθλητικές εκδηλώσεις στη Χώρα....και λένε "ψηφίζουμε λευκό γιατί τις κάνετε στη Χώρα".

Κύριοι της αντιπολίτευσης, ήρθε η ώρα να σοβαρευτείτε. Έχετε γίνει γραφικοί και έχει φανεί ξεκάθαρα η αγωνία σας απέναντι στα έργα και τις δράσεις που προχωράμε.

Καταλαβαίνουμε τις ανησυχίες σας για τα έργα που υλοποιούμε, που σχεδιάζουμε και προγραμματίζουμε, για τις εκδηλώσεις που φέρνουν κόσμο στο νησί και γεμίζουν τις πλατείες σε κάθε γωνιά του νησιού μας.

Μην δείχνετε τόσο φανερά ότι σας ενοχλεί το γεγονός πως το νησί μας προχωράει μπροστά.
Με κραυγές..... αντιπολίτευση δεν γίνεται.

Εμείς θα συνεχίσουμε την εξωστρέφεια, να προβάλουμε το νησί μας, να κάνουμε έργα και να λύνουμε χρονίζοντα προβλήματα.

Η Άνδρος της εξωστρέφειας ξεπέρασε την απομόνωση που την είχατε καταδικάσει και είχατε φέρει με τις πρακτικές σας.
Εμείς έχουμε στόχο να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε. Εσείς μπορείτε να συνεχίσετε την υπονόμευση και την λάσπη.
Μπορείτε να συνεχίσετε να λέτε σε όλα ΟΧΙ και να ψηφίζετε με το θρασύδειλο και ανεύθυνο "λευκό", που κάποτε λοιδορούσατε.
Δεν θα σας ακολουθήσουμε στον κατήφορο που επιλέξατε.

Συνεχίζουμε με σχέδιο, σοβαρότητα και αποφασιστικότητα.
Το αποτέλεσμα θα μιλήσει και θα θυμούνται όλοι ποιος δούλεψε για το μέλλον και ποιος ήθελε την Άνδρο καθηλωμένη.

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑΧωρίς καμία διάθεση συνεργασίας η αντιπολίτευση. Μόνο υπονόμευση.Η χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού ...
23/05/2025

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Χωρίς καμία διάθεση συνεργασίας η αντιπολίτευση. Μόνο υπονόμευση.

Η χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου δυστυχώς ανέδειξε – για ακόμη μια φορά – μια αντιπολίτευση χωρίς καμία διάθεση ουσιαστικής συνεργασίας.
Μια αντιπολίτευση που αντιλαμβάνεται το "καλό του τόπου" ως πολιτικό όφελος και προσωπική στρατηγική.
Η στάση της ήταν μονίμως αρνητική, ακόμα και σε προτάσεις που προάγουν τη συνεργασία και τιμούν την έννοια της δημοκρατίας. Επιμένουν να δημιουργούν προβλήματα εκεί όπου δεν υπάρχουν, με μόνο στόχο τον διχασμό και τη διαρκή σύγκρουση.

Ενδεικτικά παραδείγματα της στάσης τους στο Δημοτικό Συμβούλιο.

1. Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο: Από τις αρχές του 2024 ο Δήμαρχος έχει συγκροτήσει Επιστημονική Ομάδα Εργασίας, αποτελούμενη από 4 μηχανικούς, 1 νομικό, 1 εκπρόσωπο του Δήμου και έναν εξωτερικό συνεργάτη διακεκριμένο επιστήμονα, χωροτάκτη-πολεοδόμο

Προτάθηκε από τον Δήμαρχο η διεύρυνση της ομάδας εργασίας με 3 δημοτικούς συμβούλους από κάθε παράταξη (και τους αναπληρωτές τους), με ισότιμη εκπροσώπηση από όλες τις δημοτικές ενότητες της Άνδρου.

Η απάντηση της αντιπολίτευσης;
Αντί να ορίσουν τα μέλη τους, πέρασαν ώρες αμφισβητώντας... πώς θα λέγεται η ομάδα! Δεν ήθελαν «Ομάδα Εργασίας», γιατί συγκροτήθηκε με απόφαση του Δημάρχου. Άρνηση για τη συνεργασία, μόνο και μόνο επειδή προέρχεται από τη Δημοτική Αρχή. Η στάση τους αποκαλύπτει το πραγματικό τους πρόσωπο και δυστυχώς, την πλήρη αδιαφορία τους για το μέλλον του νησιού.

2. Πολιτική Προστασία: Η Δημοτική Αρχή, με το τμήμα Πολιτικής Προστασίας, σε συνεννόηση με τα Σώματα Ασφαλείας, Αστυνομία, Λιμεναρχείο, Πυροσβεστική, προμηθεύτηκε γεννήτριες και απαραίτητο εξοπλισμό για την ενίσχυση του έργου τους.
Αντί να το χαιρετίσουν, ασχολήθηκαν με το ποιος έκανε την εισήγηση και αν... «υπάρχει» γραφείο Πολιτικής Προστασίας, όταν το ίδιο γραφείο υπήρχε και επί των ημερών τους – απλώς τότε υπολειτουργούσε.

Το γραφείο αυτό σήμερα λειτουργεί κανονικά, με στελέχωση και σημαντική δραστηριότητα.
Η εμμονή τους να αμφισβητούν τα πάντα, ακόμα και τα αυτονόητα, είναι απλώς θλιβερή.

3. Ασφαλτοστρώσεις – το ανέκδοτο της βραδιάς: Ο κ. Λοτσάρης, σε πλήρη άρνηση της πολιτικής του θέσης, παρουσίασε τις νέες ασφαλτοστρώσεις ύστερα από 1.5 χρόνο, ως δικές του...μάλλον προεκλογικές μακέτες. Δυσκολεύεται ακόμη να αποδεχθεί πως δεν διοικεί.
Τους δρόμους δεν τους φτιάχνουν οι μακέτες και οι λεζάντες. Τους φτιάχνει η Δημοτική Αρχή Σουσούδη, με επίβλεψη, παρεμβάσεις και φροντίδα για το τελικό αποτέλεσμα.

Ευτυχώς, το έργο αυτό εκτελείται από τη σημερινή Δημοτική Αρχή και όχι με τις γνωστές απευθείας αναθέσεις και τις πρόχειρες κατασκευές της περιόδου Λοτσάρη. Ας θυμηθούμε επίσης ότι η τότε διοίκηση επιχείρησε να υλοποιήσει το έργο ύψους 2.800.000 ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης με απευθείας ανάθεση, μια πρωτοφανής απόπειρα στα αυτοδιοικητικά χρονικά.
Ευτυχώς ΔΕΝ τα κατάφεραν.

Κύριοι, ήρθε η ώρα να αποδεχτείτε την ήττα σας, την θέση σας και να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων. Συνεργαστείτε επιτέλους για το καλό του τόπου.
Ο κόσμος γνωρίζει, βλέπει και κρίνει.

Για την πλήρη εικόνα της συνεδρίασης, μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό βίντεο εδώ:

ΘΕΜΑ 1 : Διεύρυνση της ομάδας εργασίας με σκοπό την παρακολούθηση, την αξιολόγηση, του πολεοδομικού σχεδια- σμού στο πλαίσιο του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου,...

ΟΙ ΒΥΘΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΔΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ.Ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας ότι οι βυθιζόμενοι κάδοι, που τοπο...
14/05/2025

ΟΙ ΒΥΘΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΔΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ.

Ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας ότι
οι βυθιζόμενοι κάδοι, που τοποθετήθηκαν το 2022 και κόστισαν 210.000 ευρώ, δεν είχαν ΠΟΤΕ τεθεί σε λειτουργία, (εκτός του Κορθίου), γιατί, όπως φάνηκε, κάποιοι ενδιαφέρθηκαν μόνο για τις προεκλογικές φωτογραφίες και όχι για την λειτουργία τους.
Δυστυχώς δύο από τα τέσσερα συστήματα κάδων μπήκαν σε εντελώς ακατάλληλα σημεία από άποψη αισθητικής αλλά και λειτουργικής ασφάλειας και αυτό ήδη αποτελεί δυσεπίλητο πρόβλημα.

Οι προεκλογικές κορδέλες κόπηκαν. Η λειτουργία όμως δεν ενδιέφερε και ξεχάστηκε.

Μέχρι που αναλάβαμε, για να φέρουμε και αυτή την υποχρέωση εις πέρας.

Η σημερινή Δημοτική Αρχή, με επιμονή και συνεχείς πιέσεις προς την εγκαταστάτρια εταιρεία, σεβόμενη και το μεγάλο κόστος προμήθειάς τους, κατάφερε να ανανεώσει την εγγύηση λειτουργίας, να ολοκληρώσει τις διαδικασίες και την σύνδεσή τους με το ηλεκτρικό δίκτυο στο Μπατσί, τη Χώρα και το Γαύριο.
Στο Κόρθι, όπου υπήρχε ήδη ηλεκτροδότηση, προχωρήσαμε στις απαραίτητες τεχνικές διορθώσεις, ώστε το σύστημα να είναι λειτουργικό.

Παρακαλούμε όλους να συμβάλλουν στον σωστό διαχωρισμό των απορριμμάτων και στην ορθή χρήση των κάδων.

Η καθαριότητα του νησιού μας εξαρτάται από όλους μας και ο
αγώνας για μια καθαρή Άνδρο είναι συνεχής και καθημερινός.

ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ Λ.Τ. Σήμερα είχαμε τη χαρά να έχουμε την επικύρωση του προϋπολογισμού μας, του νεοσύστατου Δημοτι...
09/04/2025

ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ Λ.Τ.

Σήμερα είχαμε τη χαρά να έχουμε την επικύρωση του προϋπολογισμού μας, του νεοσύστατου Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Άνδρου και προχωράμε απρόσκοπτα στα έργα και τις υπηρεσίες που έχουν ανάγκη τα λιμάνια μας.

Παρά τις απέλπιδες προσπάθειες μέλους της παράταξης Λοτσάρη, του κ. Βουραζέρη, ο προυπολογισμός εγκρίθηκε.
Να σημειωθεί ότι οι παρατηρήσεις-καταγγελίες του κ. Βουραζέρη εστάλησαν σε 4 υπηρεσίες, Αποκεντρωμένη, Υπουργείο Εσωτερικών, Εθνική Αρχή Διαφάνειας και Υπουργείο Ναυτιλίας.
Ο σκοπός φυσικά προφανής, να ακυρωθεί ο προυπολογισμός και να σταματήσει κάθε δραστηριότητα στο
Λιμενικό μας Ταμείο.
Τους ευχαριστούμε, γιατί με την συμπεριφορά τους δείχνουν, πως παράγεται έργο και αυτό δεν αρέσει στην καταστροφική αντιπολίτευση που προσπαθούν να ασκήσουν.
Το μόνο που κατάφεραν είναι η καθυστέρηση 30 ημερών.

Προσπερνάμε τους κακότροπους και συνεχίζουμε με πολύ δουλειά, με καθαρότητα με μεράκι και αγάπη για το ευλογημένο νησί μας.

Θέλω να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τους συνεργάτες μου στο Λ.Τ. και τις υπηρεσίες του Δήμου που συνδράμουν και βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του Νεοσύστατου Οργανισμού του Δήμου μας.

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ...Όταν νέοι άνθρωποι ασχολούνται με τα κοινά δημιουργείται ένα κύμ...
01/04/2025

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ...

Όταν νέοι άνθρωποι ασχολούνται με τα κοινά δημιουργείται ένα κύμα αισιοδοξίας για τη συνέχεια στον τόπο.
Όταν οι ίδιοι νέοι άνθρωποι διολισθαίνουν σε διχαστικές πρακτικές, τότε βγαίνει αρνητικό συμπέρασμα και κυριαρχεί η απογοήτευση.

Δεν περίμενα, από ένα νέο δημοτικό σύμβουλο, αυτή την συμπεριφορά.
Ενώ ενημερώθηκε πλήρως, δύο φορές στο σχετικό ερώτημα του, κατά το συμβούλιο λογοδοσίας και ενώ συγχρόνως το ίδιο ερώτημα απαντήθηκε ξανά σε ερώτηση της προέδρου του χωριού, έρχεται τώρα μέσω fb και μετά από δεκαπέντε ημέρες, αντιλαμβανόμενος με χρονοκαθυστέρηση, ότι τελικά δεν κατάλαβε, με σκοπό να δημιουργήσει αμφιβολίες και να διχάσει τον λαό του νησιού μας.

Η ανακοίνωσή του, με τα ήδη απαντημένα ερωτήματα, προφανώς έχει άλλο σκοπό που μόνο εκείνος και οι συνεργάτες του γνωρίζουν.

Τα ερωτήματα προς τον νέο αλλά παλαιοκοματικών αντιλήψεων σύμβουλο είναι πολλά:

1. Γνώριζε ότι η μελέτη για τον δρόμο που αναφέρεται ο ερωτών σύμβουλος, ανατέθηκε τέλος του 2021 και υποτίθεται ήταν έτοιμη το Φεβρουάριο του 2022;

2. Γνώριζε ότι δεν εγκρίθηκε ποτέ, ούτε στην υποβολή που έγινε το 2022, γιατί δεν είχε καν Περιβαλλοντικούς Όρους και ότι ήθελε ακόμα και Ειδική Οικολογική Μελέτη, τις οποίες δεν φρόντισαν ΠΟΤΕ να τις κάνουν στα δύο χρόνια που διοίκησαν;
Γιατί άραγε επί δύο σχεδόν χρόνια και μέχρι τέλους του 2023 ο συνδυασμός τους δεν την ξανακατέθεσε;
Τέτοιο ενδιαφέρον!!!

3. Γνώριζε ότι οι χωματόδρομοι βρίσκονται σε ΟΛΗ την Άνδρο κατά δεκάδες, χιλιόμετρα;

4. Γνώριζε ότι η περιοχή του Πλάτανου και της Θεοτόκου έχουν εκατοντάδες στρέμματα με καλλιέργειες; Και δύο πολύ γνωστές παραλίες;

5. Γνώριζε ότι οι 5 προτάσεις που υπέβαλε τώρα ο Δήμος μας για οδοποιία, αφορούν ΔΥΟ για πρώην Δήμο Υδρούσας, ΔΥΟ για πρώην Δήμο Κορθίου και ΜΙΑ για τον πρώην Δήμο Άνδρου;

6. Γνώριζε ότι η πρόσκληση είχε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά; Μια πρόταση για κάθε δρόμο;
Μάλλον τελικά δεν κατάλαβε, αλλά ούτε φρόντισε.

7. Γνώριζε ότι οι μελέτες που υποβάλαμε, οι 3 προτάσεις προερχόντουσαν από την προηγούμενη διοίκηση και τις 2 τις ετοίμασε η σημερινή διοίκηση;
Όπως επίσης ότι οι μελέτες που βρήκαμε για να αξιοποιήσουμε, ήταν ελλειπείς;
Στοίχισαν στην τότε διοίκηση 180.000 ευρώ και χρηματοδοτήθηκαν το 2021 από το πρόγραμμα του ΥΠΕΣ.
Επί δυόμισι χρόνια δηλαδή και με κόστος 180.000 ευρώ, οι μελέτες που κατάφεραν να αναθέσουν όπως τις ανέθεσαν ήταν ελλειπείς. Και ο δήμαρχος τότε σφύριζε αδιάφορα, ούτε ήξερε που βρισκόταν το θέμα.
Ψηφαλάκια γαρ.

Σίγουρα ολα αυτά πρέπει να τα γνωρίζει ο νέος και γεμάτος απορία σύμβουλος του κ. Λοτσάρη, αλλά κάνει πως δεν καταλαβαίνει. Και επιλέγει διχαστικά ερωτήματα.
Τα ψηφαλάκια γαρ.

Αδιανόητο για έναν νέο άνθρωπο να βλέπει μονομερώς το πρόβλημα και να μη φροντίζει να ενημερώνεται.

Επί της ουσίας:

Οι αγροτικές δραστηριότητες στην Άνδρο αναπτύσσονται σε πολλές περιοχές, σε κάθε γωνιά του νησιού.
Οι αγροτικοί δρόμοι κατά πολλά δεκάδες χιλιόμετρα είναι διάσπαρτοι σε όλη την Άνδρο. Όλοι όσοι υποχρεώνονται να κυκλοφορούν σε αυτούς συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Συνεπώς η ισότιμη αποκατάσταση της βατότητας των δρόμων είναι υποχρέωση της κάθε διοίκησης στο νησί.

Εμείς σαν διοίκηση υποβάλαμε, ως προανέφερα, 5 προτάσεις για βελτιώσεις 5 αγροτικών δρόμων, βάσει των νέων συνθηκών χρηματοδότησης.

Βρήκαμε τρεις μελέτες και ετοιμάσαμε άλλες δύο για την υποβολή των πέντε προτάσεων χρηματοδότησης.

Σημειωτέον όπως προανέφερα, οι μελέτες που βρήκαμε δεν είχαν καν ολοκληρωθεί και ας είχαν κόστος 180.000 ευρώ και τις δούλευαν 2 ολόκληρα χρόνια.
Τόσο ενδιαφέρον!!!

Να σημειωθεί ότι δόθηκε σε εταιρεία με προγραμματική σύμβαση κάτι που προβλέπεται, αλλά η απόφαση πάρθηκε σε συμβούλιο της Οικονομικής Επιτροπής με την διαδικασία «της διά περιφοράς», δηλαδή με μια αποστολή sms, ούτε δια ζώσης, ούτε τηλεδιάσκεψη. Χωρίς ερωτήσεις, χωρίς διευκρινίσεις για ένα τέτοιο σοβαρό ποσό.
Και τώρα κόπτονται για τηλεθέαση.

Ως διοίκηση με την Τεχνική Υπηρεσία φροντίσαμε για την συνέχιση των μελετών προκειμένου να ωριμάσουν πλήρως οι μελέτες και διεκδικήσαμε χρηματοδότηση στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης για να χρηματοδοτηθούν οι ως άνω προτάσεις.

Πριν λοιπόν αρχίσετε τις κατηγορίες και τις δήθεν αμφισβητήσεις, ρωτήστε, ψάξτε και ενημερωθείτε.

Ειμαστε έτοιμοι να υποβάλλουμε νέες προτάσεις οδοποιίας στο πρόγραμμα ΤΡΙΤΣΗΣ που θα βγει το επόμενο διάστημα.

Αν σας ενοχλούν τα έργα, αυτό είναι πρόβλημά σας, εμείς δεν θα σας ακολουθήσουμε στο κατήφορο που επιλέξατε.

Address

??Ndros
84500

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Άνδρος-Ανοιχτοί Ορίζοντες posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Άνδρος-Ανοιχτοί Ορίζοντες:

Share