04/02/2026
Όταν δεν αντέχεις την πρόοδο και όταν δεν έχεις τι να πεις, διαλέγεις τη φυγή.
Κάπως έτσι αντιδρούν οι φυγάδες της ευθύνης.
Και όταν δεν αντέχεις την ευθύνη, καταγγέλλεις. Ή καταδίδεις.
Η σημερινή επιλογή της παράταξης Λοτσάρη να απέχει από το Δημοτικό Συμβούλιο δεν μας αιφνιδίασε πολιτικά.
Απλά επιβεβαίωσε, για ακόμη μία φορά, αυτό που πλέον γνωρίζουμε όλοι.
Επιβεβαίωσε τη συνήθεια μιας αντιπολίτευσης που δεν είναι αντάξια των περιστάσεων και αδυνατεί να σταθεί στον θεσμικό της ρόλο.
Αλλά και όταν παρίσταται, δεν τοποθετείται.
Φωνάζει.
Βγάζει κραυγές άρνησης, εμποδίζει τον διάλογο και, τελικά,
το όχι σε όλα.
Η αποχή δεν είναι «θεσμική ευαισθησία».
Είναι θεσμική φυγή.
Η επίκληση του ζητήματος της Υγείας ως άλλοθι πέφτει στο κενό. Είχαν τη δυνατότητα να συμβάλουν ουσιαστικά και την κλώτσησαν, από καθαρό πολιτικό εγωισμό και δήθεν ενδιαφέρον.
Ας καταλάβουν επιτέλους ότι δεν είναι όλα τα θέματα για επικοινωνιακούς λόγους. Ειδικά η εργαλειοποίηση της υγείας είναι καταδικαστέα.
Ας πάψουν, λοιπόν, να παριστάνουν τα θύματα και τους τιμητές.
Όταν βρέθηκαν στη διοίκηση, δεν έλυσαν τίποτα. Αντιθέτως, μπέρδεψαν την Υγεία με την πολιτική σκοπιμότητα.
Η δημοτική μας αρχή δίνει μάχη με πράξεις, με παρεμβάσεις στη κεντρική κυβλερνηση με συνεχή διεκδίκηση και όχι με ανακοινώσεις και εύκολες καταγγελίες από τον καναπέ.
Τα διαχρονικά προβλήματα δεν λύνονται με κραυγές ούτε με αποχωρήσεις, αλλά με σχέδιο, επιμονή και παρουσία.
Αξίζει να σημειωθεί και η εντυπωσιακή τους συνέπεια… στην ασυνέπεια.
Λίγες μόλις ημέρες μετά τις βαρύγδουπες διακηρύξεις τους περί «συναίνεσης», «χαμηλών τόνων» και «τέλους της έντασης», επιστρέφουν στη γνωστή τακτική της σύγκρουσης, της καταγγελίας και της άρνησης.
Πρωτοπορούν πράγματι,
στο δήθεν και στην υποκρισία.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Άνδρου λειτουργεί θεσμικά, νόμιμα και δημοκρατικά.
Οι συνεδριάσεις γίνονται και πλέον τις παρακολουθούν όλοι. Οι απόψεις ακούγονται, οι αποφάσεις λαμβάνονται.
Όποιος επιλέγει συνειδητά την απουσία, δεν δικαιούται εκ των υστέρων να καταγγέλλει τη διαδικασία που ο ίδιος απαξιώνει.
Αυτό δεν είναι πολιτική στάση.
Είναι πολιτική θρασυδειλία, σε όλο της το μεγαλείο.
Η Άνδρος δεν έχει ανάγκη από αρνητισμό, λαϊκισμό και ψηφοθηρία.
Έχει ανάγκη από δουλειά, σοβαρότητα, υπευθυνότητα και ανθρώπους που διεκδικούν και συζητούν στο τραπέζι, ακόμη κι όταν διαφωνούν.
Η αντιπολίτευση έχει αναγάγει την άρνηση σε στρατηγική.
Και απλώς επιβεβαιώνει αυτό που πλέον όλοι γνωρίζουμε.
Εμείς συνεχίζουμε.
Με συνεχή παρουσία.
Με έργο.
Με ευθύνη.
Με συνέπεια.
Προχωράμε με δουλειά και μεράκι για την πρόοδο του νησιού μας.