16/06/2026
Dijòus a l'Ostal !!
📕Encontre Literari amb Maud SEGUIER a l'entorn de son livre "Sul Camin del Feminisme" 🙋♀️
📆Dijòus 18 Junh
🕞18h30
📍Sala Perbosc - Ostal d'Occitania
Vos balham rendètz-vos le 18 de junh per la presentacion de "Sul camin del Feminisme" le libre de Maud Séguier publicat per las edicions Reclams.
Entre ensaj e manual, l'obratge propausa una reflexion sus nòstre modèl social. Maud Séguier i presenta amb sobrietat e simplicitat a l'encòp çò qu'es lo genre (al delà de la biologia) e la situacion de la femna en França.
L'objectiu es d'ajudar cadun e caduna a avançar cap a un monde mes equilibrat, mes egalitari.
La presentacion serà seguida d'escambis sul feminisme.
Minja dreit porgit per la Tuta d'Òc-Ieo 31