13/05/2026
🗓️ 𝑱𝒐𝒓𝒏𝒂𝒖 𝒅𝒆 𝒃𝒐̀𝒓𝒅 𝒅𝒆 "𝑷𝒓𝒆̂𝒕 𝒑𝒐𝒖𝒓 𝒍'𝑶𝒄? 𝑷𝒓𝒆̀𝒔 𝒅𝒆 𝒄𝒉𝒆𝒛 𝒗𝒐𝒖𝒔!"
𝑫𝒊𝒂 9
🏃Suu camin de la Passem, de Sent Joan de Marsac (Km 2025) dincà Anglet (Km 2109)
🤝Encontre deus elejuts locaus, deus actors associatius, distribucion de presents "Prêts pour l'Oc? Près de chez vous!", collectatge de locutors dab lo dispositiu "Ecouter Parler" dab CIRDOC-Institut occitan de cultura e Lo Congrès permanent de la lenga occitana .
Après un passatge esperat dens las lanas divendres e dissabte, La Passem Gasconha qu’ei fin finala arribada a Anglet, dissabte au ser. Qu’ei estat l'escasença per nòstas estructuras, lo CIRDOC, Lo Congrès e l'Ofici, de continuar de difusar e d'informar sus lo siti « Prêts pour l'Òc ? Près de chez vous ! ».
La lectura deu messatge present dens lo ligam e los discors de fin de l'eveniment pèr los elejuts de Région Nouvelle-Aquitaine, de la Comunautat País Basco e de la comuna d'Anglet an cloturat aqueths dètz jorns e nau nueits de corsa relai per Gasconha tota.
Un grand mercès a l'associacion Ligams pèr l'organizacion de la corsa e a tots los valents que s'an mobilizats e que l'an renduda viva.
🎉Òsca a las iniciativas locaus que van nàisher d'aqueth eveniment, pèr hèr créisher la Passem dens d'autes territòris d'Occitània !
Que'vs balham rendètz-vos lo dissabte 23 de mai 2026 pèr la corsa En camin pèr la Lenga dens Tarn-e-Garona, que partirà de Dunas a 8h45 pèr arribar a Negrapelissa a 18h.
Demoratz connectats per la segonda edicion de la Passem Tarn, en 2027 !
Un moment causit, ua fòto :
👉L’arribada de la corsa a Anglet
𝙅𝙤𝙪𝙧𝙣𝙖𝙡 𝙙𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙙 "𝑷𝒓𝒆̂𝒕 𝒑𝒐𝒖𝒓 𝒍'𝑶𝒄? 𝑷𝒓𝒆̀𝒔 𝒅𝒆 𝒄𝒉𝒆𝒛 𝒗𝒐𝒖𝒔!"
𝙅𝙤𝙪𝙧 9
Sur le chemin de la Passem, de Saint-Jean-de-Marsacq (Km 2025) jusqu'à Anglet (Km 2109)
Rencontre avec les élus locaux, les acteurs associatifs, distribution de cadeaux "Prêts pour l'Oc ? Près de chez vous !", collectage de locuteurs avec le dispositif "Écouter Parler" avec le CIRDOC-Institut occitan de culture et Lo Congrès permanent de la langue occitane.
Après un passage attendu dans les Landes vendredi et samedi, la Passem gasconne est finalement arrivée à Anglet, samedi soir. Ce fut l'occasion pour nos structures, le CIRDOC, Lo Congrès et l'Ofici, de continuer à diffuser et à informer sur le site « Prêts pour l'Òc ? Près de chez vous ! ».
La lecture du message présent dans le lien et les discours de fin d'événement par les élus de la région Nouvelle-Aquitaine, de la Communauté Pays Basque et de la commune d'Anglet ont clôturé ces dix jours et neuf nuits de course relais à travers toute la Gascogne.
Un grand merci à l'association Ligams pour l'organisation de la course et à tous les courageux qui se sont mobilisés et qui l'ont rendue vivante.
Bravo aux initiatives locales qui vont naître de cet événement, pour faire grandir la Passem dans d'autres territoires d'Occitanie !
Nous vous donnons rendez-vous le samedi 23 mai 2026 pour la course En camin per la Lenga dans le Tarn-et-Garonne, qui partira de Dunes à 8h45 pour arriver à Négrepelisse à 18h.
Restez connectés pour la deuxième édition de la Passem Tarn, en 2027 !
Un moment choisi, une photo :
👉L'arrivée de la course à Anglet
La Région Occitanie / Pyrénées-Méditerranée