17/07/2018
Bon dia, des de l'Àrea d'Igualtat de l'Ajuntament encetem una nova campanya anomenada: "Davant les agressions sexistes, NO et llaves les mans".
L'objectiu fonamental es posar el focus d'atenció en certs comportaments i actituds masclistes d'algunes persones durant les festes i en els llocs d'oci. Per això, considerem essencial la conscienciació a la ciutadania en el rebuig absolut a aquestes situacions.
Des de la regidoria de festes, amb la col·laboració de l'associació 8 de setembre es farà visible aquesta campanya amb unes pautes per a un comportament igualitari i una "Guia municipal en contra de les agressions sexistes" per a la ciutadania, amb informació útil i recursos