02/06/2020
🌞Vine a passar l'estiu amb nosaltres!
Aquest any com ja sabeu és una mica diferent, però no us volem deixar sense poder gaudir de l'estiu!
La reobertura del local es preveu amb l’entrada a la Fase 3 en la que es preveu la realització d’activitats de lleure i d’estiu.
En el context d’aquest estiu, en què les escoles han estat tancades des del dia 13 de març, volem apostar per activitats educatives de reforç, valorant els continguts i treballant les habilitats de comunicació o la creativitat. S’incorpora l’experiència de la COVID-19 en el programa d’activitats, incorporant l’aprenentatge de les noves rutines, especialment la higiene i la protecció, però també la retrobada amb les amistats o el contacte amb adults més enllà del nucli familiar. Es prioritzaran les activitats de joc amb distància interpersonal.
Del 29 de Juny al 28 d'Agost ambdós inclosos.
Tindrem un grup de màxim 10 nens al matí i un altre de tarda
Inscripció online
https://forms.gle/cAsKuB3TESRNfXJz6