13/06/2026
Hi ha projectes que es construeixen amb perseverança, confiança i moltes persones empenyent en la mateixa direcció.
La piscina que avui hem inaugurat és el resultat de molts anys de feina, de superar dificultats, de buscar oportunitats i de no renunciar a un objectiu que durant molt temps va semblar llunyà.
Durant aquest camí hem compartit il·lusions, preocupacions, reunions, tràmits, obres i entrebancs. I és precisament en aquest recorregut on hem descobert una de les coses més valuoses del projecte: les persones.
Al capdavant d’aquest projecte hi ha hagut el consistori, regidors i regidores liderats per Jordi Figuerol, que han impulsat, defensat i cregut en aquesta transformació des del primer moment.
Al seu costat, treballadors i treballadores municipals, presents i passats, els equips tècnics, les empreses del territori, les entitats i les diferents administracions que, a través del seu suport i de les subvencions que han fet possible cadascuna de les actuacions, han contribuït a fer realitat aquest projecte.
Molts d’ells han acabat sent molt més que col·laboradors d’un projecte. Han estat autèntics companys de viatge.
Avui hem inaugurat una piscina.
Però també hem celebrat una manera de fer les coses: sumant esforços, construint complicitats i treballant plegats per transformar un espai i posar-lo al servei de tot un poble.
A partir d’ara, aquest lloc ja no parlarà d’obres ni de projectes.
Parlarà d’estius, de famílies, d’amics, de banys, de rialles i de records.
El colofó d’un projecte / L’inici de molts estius.
Una promesa feta realitat!!!
Molt bon estiu a totes i tots!!