07/09/2023
REPARACIÓ DE CAMINS
🧱 Des de la regidoria d’agricultura, encapçalada per Marc Seguer Moya s'estan fent treballs de reparació de camins , amb les memòries de la desocupació agrària. En total, durant aquest estiu, s’ha reparat l'asfalt de 21 camins rurals i ha formigonat 6. Durant dos mesos, 150 persones desocupades de la branca agrícola són contractades per l'Ajuntament gràcies a una subvenció de 213.000 euros del Govern d'Espanya, a través del SEPE. Els treballs que desenvolupen són de manteniment, neteja i adequació de camins, desbrossament de marges i creuaments, reconstrucció de murets, batxeig i formigonada.
📍 Aquests treballs es fan garantir la seguretat dels camins del terme municipal i que queden preparats per al pas de vehicles que tene que accedir a parcel·les agrícoles. Els camins que s'han formigonat o es formigonaran en els pròxims dies són: Travessia la Cova, Pla de Llobet, Barranc del Porc, la Creueta, Racó del Calderer i la Balona. A més s'ha fet batxeig i reparat l'asfalt en zones del Pou, la Granotera, Rancho Grande, Mollons, Travessia Mollons, Travessia Pou-Mollons, Garrofera Cacha, Senda Litre, la Punta, Travessia Canyars-Cabres, Alcornocar, Dipòsit de Segarra, la Miranda, Travessia Miranda-la Punta, Senda Pescadors, Travessia Senda Pescadors, Pou de Canelles, via de servei la Vall-Almenara, Pla de Pinar, Caseta de Chalma, el Mussol, Travessia Pla de Pinar i Motor del Pla de Pinar.
🍊Però també tenen un caracter social perquè dona treball a persones en situació de desocupació durant els mesos que no tenim la campanya de la taronja. Un sector que proporciona molts llocs de treball en la nostra zona i este programa és important perquè quan la campanya citrícola no està en marxa moltes persones es queden en l'atur. Des de Esquerra Unida - Unides Podem postarem per l'agricultura com a opció de futur i ocupació per a la Vall d'Uixó.