15/06/2026
L’Amep participa a la Setmana de l’Energia Cooperativa 2026 per parlar sobre la transició energètica justa en clau territorial!📍
La Setmana de l’Energia Cooperativa 2026 reforça el paper del cooperativisme en la transició energètica justa.💡
👉🏽Aquesta Setmana ha tornat a tenir lloc amb l’objectiu de consolidar-se com l’espai anual de referència per al cooperativisme energètic i l’economia social i solidària (ESS). Impulsada per Coòpolis i amb el lideratge de BATEC, aquesta iniciativa vol enfortir aliances, compartir coneixement i situar el cooperativisme com a actor clau en la democratització del model energètic.
Llegeix la notícia sencera! https://amep.cat/lamep-participa-a-la-setmana-de-lenergia-cooperativa-2026-2/