Des de la Secció Sindical de la UGT a la Diputació de Tarragona, us volem donar la benvinguda al vostre portal. L’equip de companyes i companys que estem darrere d’aquest web tenim el compromís i la responsabilitat d’informar-vos i de facilitar-vos una comunicació immediata, veraç, transparent i objectiva. Per tal que pogueu disposar en tot moment d’una visió clara del que està succeint a la Corp
oració, a la vostra Secció Sindical i al Sindicat. Som un equip responsable i plural, que treballa amb il·lusió, compromís i participació. Creiem en la representació dels treballadors i treballadores, la igualtat, la comunicació i el diàleg com a valors que orienten la nostra actuació. Volem obrir un canal més de comunicació entre el personal treballador de la Diputació i la vostra Secció Sindical. Us animem a participar en els continguts i que ens feu arribar temes del vostre interès, consultes i notícies. Us informarem, us tindrem al corrent dels temes d’interès de la Corporació (acords, peticions, etc.) i qualsevol altra qüestió que us pugui afectar com a treballadores i treballadors. La Secció Sindical d'UGT a la Diputació de Tarragona treballa cada dia per millorar les condicions laborals dels empleats i empleades de la Diputació. Aquest és el nostre compromís i vosaltres sou la nostra força. Manuel Sánchez Icart
Secretari General de la Secció Sindical UGT Diputació de Tarragona