07/04/2026
Bon dimarts!
Sabies que avui, 7 d’abril, és el Dia Mundial de la Salut?
Una gran oportunitat per cuidar-te… també en l’àmbit digital! 📱✨
Des del gòTIC et convidem a millorar el teu benestar digital:
aprèn a fer un ús més saludable i equilibrat de les pantalles.
📅 Avui mateix, a les 19:00 h.
📍 Local Societat Ateneu Tàrrega
Com arribar: https://maps.app.goo.gl/9FXiu7Q5MRNiMovh8
✅ Activitat gratuïta i oberta a tothom (sense inscripció prèvia)
Regala’t aquest moment per a tu. T’hi esperem!
Gràcies per compartir-ho!
Ajuntament de Tàrrega