12/06/2026
📚✨ Aquesta setmana hem rebut una visita molt especial a la Biblioteca Municipal!
Els nens i nenes d’I3 A i B de l’Escola Jacint Verdaguer de Sils ens van visitar durant el matí del dimecres 10 de juny i van gaudir d’una estona plena de descobertes i imaginació. 🌟 Van poder mirar molts contes, conèixer-ne de nous i escoltar amb molta atenció les històries que els vam explicar.
Ens ha encantat compartir aquest matí amb vosaltres i veure com gaudiu de la lectura des de ben petits! ❤️
Gràcies, petits i petites, per visitar la Biblioteca! Us esperem ben aviat de nou, aquesta vegada amb les vostres famílies, per continuar descobrint junts el màgic món dels llibres. 📖👨👩👧👦
contes fomentdelalectura sils bibliotecamunicipal petitslectors 📚✨