26/05/2026
🙏 CONFIA I... SALTA! ✨✨
TALLER D'ESTIU A CA LA MARGARITA
Vivim un moment de canvis accelerats i, sovint, el dia a dia no ens permet regalar-nos l’espai, el temps i el silenci necessaris per connectar amb nosaltres mateixes i escoltar què necessitem de veritat.
Per això us proposem aquest taller: un matí envoltades de natura per reconnectar amb el cos, la respiració i la pròpia essència. Un espai d’autoescolta i consciència corporal per confiar, atrevir-se i fer el salt cap a una vida més plena. 🌿✨
Confiar és caminar més enllà del conegut, encara que no puguem veure tot el camí. ✨
❓COM HO FAREM?
A través d’una pràctica de ioga suau, apta per a tots els nivells, exercicis de pranayama (respiració conscient) i una experiència sensorial al bosc. 🧘🏼♀️🌳
A mig matí compartirem fruita, infusions i begudes. 🍎🍊🍵
📍ON?A l’Espai Ca La Margarita, a Sant Vicenç de Castellet.(Si us apunteu, us passarem l’enllaç amb la ubicació exacta.)
📅 QUAN?14 de juny · a les 9 h del matí
📩 Més informació per DM.
Esperem que us ressoni...Confieu... i salteu! ✨✨✨