08/04/2020
Ja fa tres setmanes que la situació al país i al nostre municipi es excepcional, de confinament d’acord amb les indicacions i decrets que així ho estableixen. Un temps que requereix un esforç addicional de molts professionals i voluntaris que garanteixen al màxim possible les millors condicions de normalitat en el nostre dia a dia, en els supermercats, al carrer, a les farmàcies i estancs, als CAP’s, als hospitals i residències de gent gran,.... A tots ells els volem donar el nostre màxim RECONEIXEMENT, SUPORT i, sobretot, sobretot les nostres INFINITES GRÀCIES!!!!!
Des del dia després de la celebració de les darreres eleccions municipals, ara fa 11 mesos, des de i en la mesura de les possibilitats, hem anat treballant i estant presents en el Ple Municipal on vem presentar una moció per a la Creació del Consell de Ciutat que portàvem al nostre programa i que va ser rebutjat perquè volíem, tal i com dèiem en el nostre programa, que fos vinculant. També vem presentar en un ple posterior un escrit demanat al consistori que durant el dia 1 d’octubre tornés a posar el llaç groc a la façana de l’Ajuntament de la mateixa manera que feia amb altres iniciatives i, com a mínim, en reconeixement al nostre ex-alcalde Oriol Junqueres i a la seva família, el qual tampoc va ser atès.
Com a també participem activament en el Consell per la Llibertat de Sant Vicenç que ens convoca cada mes a la Plaça de la Vila per a demanar i exigir la llibertat dels presos polítics.
Certament que el fet de no tenir representació al Consistori, limita molt la nostra acció, però no per això hem deixat d'anar fent i tenint presència allà on ens ha estat possible.
Ens hem anat veient periòdicament per a debatre temes del municipi, elaborar comunicats i fent-los públics a través de les xarxes socials.
Ara volem, donada la situació d’excepcionalitat que estem vivint i conscients que caldrà adaptar-nos a la nova realitat que en sortirà, reiniciar un treball més de contingut del nostre programa, per aprofundir-hi, per ajustar, millorar o canviar allò que sigui necessari i, alhora, donar-lo a conèixer millor. Volem seguir treballant i millorant la nostra proposta de Consell de Ciutat.
Convidar-vos a tots a quedar-vos a casa d’acord amb el que ens demanen per sortir d’aquesta situació de pandèmia el més aviat possible i a tots aquells que hi tingueu interès en participar d'aquest projecte per Sant Vicenç, per les persones de Sant Vicenç us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del correu [email protected]
SALUT TOTHOM I QUEDEU-VOS A CASA!!!!!