03/06/2026
🏘️🤝 Ahir vam compartir una molt bona conversa a la amb Claudio Carmona al voltant del seu llibre “Solo en el pádel”, acompanyats també de l’advocada i experta en urbanisme, Luisa Pinto i del nostre candidat, Txema Martos.
Vam reflexionar sobre què és el capital social, quin paper juguen les entitats en la construcció de comunitat i com podem recuperar i enfortir aquests vincles a Sant Vicenç dels Horts.
Perquè una ciutat millor no es construeix només amb infraestructures, sinó també amb places plenes de vida, equipaments oberts i una xarxa associativa forta que faci barri i faci poble.
Gràcies a totes les persones que ens vau acompanyar i especialment moltes gràcies a la Luisa i al Claudio per visitar el nostre municipi i donar-nos eines per millorar la vida de les nostres veïnes 🫂
Perquè junts, anem més lluny‼️