16/06/2026
La pista poliesportiva Francesc Andreu Álvarez Fernández del Calvet torna a estar operativa 🏀🏐
➡ La instal·lació entra en funcionament després de finalitzar les obres pendents per garantir-ne la seguretat.
🙏 L'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola agraeix a la població la paciència durant els mesos d'obres. Les reparacions dels defectes constructius detectats inicialment han fet endarrerir considerablement l'obertura de l'equipament al públic.
🛠️ Abans de posar la instal·lació al servei de la ciutadania s'han completat les actuacions necessàries per garantir la seguretat, entre les quals la instal·lació de les proteccions dels pilans i de les xarxes. Properament es millorarà l'accés principal amb una nova rampa i en un futur es buscarà finançament per poder construir-hi una grada.
🕒 L'horari de la pista serà, durant les properes setmanes, de les 11 h a les 20 h (coincidint amb l'horari d'obertura de la piscina municipal). A la nit romandrà tancada per evitar molèsties al veïnat i actes incívics.
🤝 Des de l'Ajuntament fem una crida a fer-ne un ús responsable i a gaudir d'aquest espai amb civisme.