28/05/2026
Aquest dimarts, juntament amb la JNC i els diputats del Parlament de Catalunya Glòria Freixa i Salvador Vergés, hem fet un altre acte “a peu de carrer” per parlar de les iniciatives parlamentàries de l’actualitat, que ens afecten a tots, juntament amb la nostra candidata a l’alcaldia Míriam Casaramona que ha exposat les greus mancances de gestió del govern municipal.
Des de Junts per Catalunya Sant Quirze apostem per acostar l’actualitat política a la ciutadania, com en aquesta ocasió, gràcies a aquest acte organitzat pels nostres joves de la JNC i l’equip local.
Endreçarem Sant Quirze!