07/03/2026
Avui hem sortit al carrer a parlar d’urbanisme feminista 🏙️✊
Perquè la manera com estan dissenyats els carrers, les places o la il·luminació 💡 també determina com de segures ens hi sentim.
Hem compartit reflexions amb veïnes i veïns 🗣️ sobre com volem que sigui Sant Feliu: una ciutat més segura, accessible i habitable per a tothom 🚶♀️🌳
Per això, el 20 de març a les 19h 🗓️ ens trobarem a Plaça de la Vila 📍 per fer una sortida i detectar punts foscos i insegurs de la ciutat 🌙🔦
Volem recollir mirades, experiències i propostes per millorar Sant Feliu 📝
👣 Si vols participar-hi, acompanya’ns!