20/05/2021
El proper dijous 3 de juny a les 20.00 h l’Associació Amics de la UNESCO us convida al concert In memoriam a la Parròquia de Sant Adrià (pl. de l’Esglèsia s/n).
La decisió de fer aquest concert sorgeix de la voluntat de retre homenatge a totes les persones conegudes i properes de l’Associació que ens han deixat durant aquesta pandèmia. Però aquest acte de record també es fa extensiu a tots els veïns i veïnes de Sant Adrià que han estat víctimes d’aquesta malaltia, la qual ha afectat a tots els països del món.
Aquest homenatge s’expressa amb un dels principis de la UNESCO com és la Cultura i amb el llenguatge universal de la música i la poesia.
Música de Bach, Beethoven i Piazzolla, entre d’altres. A càrrec de Bernat Bofarull (viola, membre de l’Orquestra Simfònica Camera Musicae i de l’Orquestra de Cambra de Granollers, i col·laborador a l'Orquestra de Cambra del Teatre Lliure i l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya) i Adrià Cano Rocabayera (violoncel, a més de formar part del prestigiós festival de música de cambra Villa Musica Rheinland Pfalz, col·labora amb l’Orquestra Simfònica Camera Musicae, l’Orquestra Simfònica del Vallès i la Camerata Eduard Toldrà).
Poemes de Joan Margarit, Joana Raspall, Erri De Luca i Jorge Bucay.