06/05/2026
El Casal de la Gent Gran de Tous s'omple de vida.
Tardes compartides entre partides de rummikub i dòmino, converses sense pressa, labors, rialles, berenars i petites estones que acaben sent molt grans 😊
Perquè un casal no són només quatre parets. Un casal és companyia, és comunitat, és sentir-se part d’alguna cosa 🌿
I veure’l cada vegada més viu, més actiu i més ple de gent…és d’aquelles coses que emocionen de veritat.
🧠 Jocs de taula per mantenir l’agilitat mental.
🚶 Caminades per fer salut i compartir aire i poble i gimnàstica per continuar actius.
☕ Berenars, converses i companyia per cuidar també el benestar emocional.
Petites activitats que, en realitat, són enormes ❤️