11/10/2022
Hoy hemos tenido la amable visita de Francesc Colomer, Secretario Autonómico de Turismo, que se ha desplazado hasta Sant Joan para oficializar el Convenio de adhesión y participación en la red Gastroturística de la Comunitat Valenciana y su marca L'exquisit Mediterrani.
Esta propuesta, por parte de la Concejalía de Turismo, no es más que la de impulsar el turismo gastronómico en el municipio, con un enfoque compartido por iniciativas y proyectos -públicos y privados- surgidos desde diferentes ámbitos del turismo, la gastronomía y la enología.
A su vez, se pretende mejorar la identificación de la oferta turística gastronómica propia, de calidad y diferenciada por parte de la demanda turística y, por otra parte, potenciar la competitividad del producto turístico gastronómico local, focalizando mejor las estrategias, incentivos y programas públicos de fomento hacia las empresas.
Con el concejal de Turismo, Manel Giner, a la cabeza, el área de Turismo va logrando desarrollar esas iniciativas que se expusieron a principio de año para dar a conocer la oferta turística, comercial y cultural que Sant Joan representa dentro de la Comarca y la provincia. Paso que hasta el momento nadie había dado por nuestro pueblo.
—————————
Hui hem tingut l'amable visita de Francesc Colomer, Secretari Autonòmic de Turisme, que s'ha desplaçat fins a Sant Joan per a oficialitzar el Conveni d'adhesió i participació en la xarxa Gastroturística de la Comunitat Valenciana i la seua marca l’Exquisit Mediterrani.
Aquesta proposta, per part de la Regidoria de Turisme, no és més que la d'impulsar el turisme gastronòmic en el municipi, amb un enfocament compartit per iniciatives i projectes -públics i privats- sorgits des de diferents àmbits del turisme, la gastronomia i l'enologia.
Al seu torn, es pretén millorar la identificació de l'oferta turística gastronòmica pròpia, de qualitat i diferenciada per part de la demanda turística i, d'altra banda, potenciar la competitivitat del producte turístic gastronòmic local, focalitzant millor les estratègies, incentius i programes públics de foment cap a les empreses.
Amb el regidor de Turisme, Manel Giner, al capdavant, l'àrea de Turisme va aconseguint desenvolupar aqueixes iniciatives que es van exposar a principi d'any per a donar a conéixer l'oferta turística, comercial i cultural que Sant Joan representa dins de la Comarca i la província. Pas que fins al moment ningú havia donat pel nostre poble.