26/11/2025
Hi ha hagut problemes amb els contenidors, amb les obertures, amb les targetes i les reclamacions mal ateses, però això NO vol dir que fos un mal model, sinó que s’ha gestionat MALAMENT.
Demanem que davant les dificultats, l’equip de govern no agafi el camí fàcil i pensi com millorar i seguir incentivant el reciclatge i premiant la gent que fa bé les coses. Això també és model de poble.