04/06/2026
Per indicació de l’alcalde de Sagunt, Sr. Dario Moreno, es convoca un minut de silenci avui dijous 4 de juny a les 12.00 hores, contra la violència de gènere en senyal de condemna i repulsa per l’últim assassinat masclista, d’una dona de 48 anys a Alacant el passat 2 de juny.
•Segons dades oficials 23 dones han estat assassinades per violència de gènere al 2026, i 1.364 des de l’any 2003.
L’acte tindrà lloc a les portes de l'Ajuntament de Sagunt, Edifici Camí Reial 65, Casa de la Joventut (Sagunt) , Antigues Oficines Gerència AHM, , Casal Jove del Port, Piscina Internucleos, Poliesportiu José Veral ( Port de Sagunt), Tinència d’Alcaldia del Port de Sagunt
Qualsevol persona que sospite d’un cas de violència tenim el deure de cridar al 016, o en cas d’emergència al 112.
Recordem els telèfons d'emergència:
Emergències: 112
Policia Nacional: 091
Policia Local: 96.265.58.84
Guàrdia Civil: 062/ 96.269.81.07
Centre Dona 24 hores: 900 580 888
Atencions a víctimes de maltractament per violència de gènere: 016/[email protected].
Atenció per chat online: violenciadegenero.igualdad.gob.es
Atenció per WhatsApp: 600.000.016
Àrea d’Igualtat. Ajuntament de Sagunt: 96.265.58.89